掃呢頁CODE去手機

2015年2月13日 星期五

[忽然1周 - 1020] 周董結婚冇乜 friend到 江蕙搶晒鏡 江蕙,周杰倫,周董,MW,




周杰倫同身着全白婚紗、笑容甜美嘅「 J夫人」昆凌喺舞台上切蛋糕,跟賓客分享佢哋新婚嘅喜悅。

媽咪姐

周董結婚冇乜 friend到 江蕙搶晒鏡

台灣天王周杰倫同昆凌喺英國行完「世紀婚禮」,本周一( 9號)就喺台北補辦婚宴。不過睇番當晚出席賓客,只有張小燕、張菲、費玉清等長輩,香港代表就只有曾志偉同劉偉強。不過最搶鏡嘅,竟然係就快封咪嘅歌后江蕙。







據江蕙朋友表示,「江蕙怕自己出現,會被傳媒追訪,唔想打擾周杰倫婚宴,曾婉拒過出席。但因為她很照顧周杰倫,兩人情同姊弟,於周杰倫誠意邀請下,才決定出席。」為保持低調及避傳媒,江蕙當晚仲由停車場走秘密通道上樓,雖然佢堅持唔接受採訪,但仍然場外場內俾記者同歌迷圍,成為景點呀。

當晚江蕙雖然全晚保持低調,但歌后光芒點都遮蓋不住,成為全場焦點,好多人跪求佢嘅封咪騷飛。

蔡依林

周杰倫兩位前女友蔡依林同侯佩岑都冇收到紅色炸彈,但都話祝福周董喎!

侯佩岑

鍾意就快D Share啦!