網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年2月11日 星期三

拍拖三年難忍臭脾氣 鄺美雲撇恒基樓神:相處唔開心 鄺美雲,




拍拖三年難忍臭脾氣 鄺美雲撇恒基樓神:相處唔開心



其他影片:>>






拍拖三年難忍臭脾氣 鄺美雲撇恒基樓神

現年五十二歲、坐擁五億身家的富婆鄺美雲(Cally)回復單身了,與拍拖三年的恒基「樓神」男友林達民,因性格不合而分手。有指「樓神」大男人脾氣差,Cally沒有正面承認,只表示:「相處唔開心比開心多。」她自言現階段不一定要再搵男朋友。

鄺美雲與恒基「樓神」男友林達民拍拖三年,一直都人前恩愛,昨日忽然傳出二人已分手消息。據悉,Cally去年底主動提出分開,皆因男友有潮州大男人愛面子及大脾氣的性格,個性溫和的Cally已處處遷就,但二人的生活磨擦依然未能解決,以致常常嗌交。林試過在聚會中在Cally友人面前不留情面發脾氣,之後更拂袖而去。一向工作忙、女強人性格的Cally已放低情傷投入工作,前日與本地時裝設計師何國鉦齊齊在其中環珠寶店搞私人珠寶騷,見她神采依然,而好友「洗米嫂」陳慧玲亦從澳門到來撐場。



■鄺美雲與「恒基樓神」林達民相戀三年,因性格不合已和平分手。資料圖片

「一個人都幾好」

記者昨日致電Cally,她亦大方證「分訊」:「其實冇乜嘢,咪分手囉,都好呀。」問到她二人是否和平分手?她說:「梗係啦,呢啲係緣份,人生係咁,有時聚,有時散,每個人喺你生命出現梗有原因,每個人都係為咗開心,相處時磨合唔到就不如休息吓。自己都好忙,冇乜花心思落去。」對於有指林達民大男人性格,二人經常因此吵架?Cally停了一會便說:「過去晒就唔講,我拍拖都係想開心,佢冇嘢,唔係都唔會一齊三年咁耐,但係當發覺唔開心比開心多,就要休息吓。乜嘢事都向前看,積極面對。」她更謂自己並不心急再找伴侶:「一個人都幾好,我唔一定要搵男朋友。」



■鄺美雲前日出席珠寶騷,獲好友「洗米嫂」陳慧玲撐場。互聯網圖片

林:我會祝福佢

而林達民昨回覆本報記者:「都係私人事,主因都係性格。」問到他被指潮州大男人性格?他表示:「大唔大男人睇你哋用咩角度同層面睇,我哋性格都太硬同強,係性格唔配合問題。」問到對三年情逝可惜嗎,他表示:「緣來即隨,緣去即散要分開,抵擋唔到,我會祝福佢,佢係好好嘅一個人,好善良。」

採訪:羅慧敏

鍾意就快D Share啦!