網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年2月11日 星期三

[FACE - 403] 嘔泡家輝泰國着草 家輝,張家輝,MF,




成功跳出笑片框框的家輝,曾經講過唔想行番化骨龍路線,不過呢幕嘔住泡整蘭花手,又確係有少少化骨龍影子喎!

#化骨龍#嘔泡

貼圖區

嘔泡家輝泰國着草

仲有一個星期就新年,賀年節目又點少得睇番齣賀歲片呢?

上年《賭城風雲》有周潤發同謝霆鋒,今年轉一轉冇咗霆鋒,由影帝張家輝補上,加埋余文樂、劉嘉玲,陣容真係沒有最強,只有更強!家輝在戲中要帶住囡囡着草到泰國,其中一幕賤輝上身大玩 MMA格鬥,打到嘔泡!雖然家輝講明唔再扮化骨龍,不過影帝表情豐富又充滿喜劇細胞,輕易就搞到觀眾笑到一齊嘔泡

呢幕家輝用奪命鉸剪腳對付敵人,明顯食番《激戰》個 gag

#MMA#鉸剪腳

飾演犯罪集團會計師的家輝因為虧空公款,要帶住囡囡走佬。

#父女走佬

飾演家輝囡囡的王詩齡,就係《爸爸去哪兒》入面個肥嘟嘟 Angela囉!好戲㗎!

#童星#搶鏡

捕獲野生發哥

發哥同家輝都係影帝級,一向謙虛的發哥話同多次攞獎的「張七帝」做戲好有壓力,唔係啩?

#影帝#心心舞

發哥飾演的石一堅被洗黑錢集團追殺,惟有搵集團會計師家輝幫手做證人,呢幕快艇追逐戲,家輝話似足里安納度同湯漢斯套《捉智雙雄》!

為咗拍呢場打拳戲, 59歲發哥事前狂操,身型 fit到可以拍《激戰》添!

#泰拳#fit爆

劉嘉玲在戲中飾演發哥最愛,唔使打打殺殺,淨係同發哥咀嘴就得喇!

鍾意就快D Share啦!