網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年2月2日 星期一

千嬅尾場丁子高伴舞 喪笑甩嘴 丁子高,楊千嬅,千嬅,




千嬅尾場丁子高伴舞 喪笑甩嘴



其他影片:>>






千嬅尾場華星三寶拱照 丁子高伴舞喪笑甩嘴

楊千嬅七場紅館演唱會,前晚在歡呼聲、笑聲及淚水下圓滿結束,原本十一時五十分唱完,但觀眾不肯離場,結果千嬅清唱《煉金術》至凌晨十二時完場。千嬅每場都請不同嘉賓,前晚尾場星光熠熠,除有陳奕迅、梁漢文與她組成華星三寶合唱《大激想》,林海峰(Jan)、黃偉文(Wyman)及老公丁子高突然現身上台,都令她驚喜萬分。



■丁子高鬼馬上台畀驚喜老婆,千嬅甩嘴他就幫口唱。

Jan放假送上門

曾與千嬅不和的Wyman上台送花,千嬅喊爆,場面感人。不過,前晚最令千嬅驚喜還是老公丁子高,當千嬅唱《抬起我的頭來》時,丁子高上台混入舞蹈員中並站在千嬅背後,當千嬅轉身見到老公站在台上時,即嚇到甩嘴,千嬅笑說:「你做乜嘢呀!着VRF件衫呀!」

另一位神秘嘉賓Jan上台都嚇了千嬅一跳,千嬅見到Jan由台底升上台即說:「嚇死我喇,我以為你放緊生日假。」Jan則搞笑說:「我好想睇你演唱會,問工作人員有冇飛,工作人員話爆晒,咁我嚟到,就推咗我上嚟。」

有指千嬅似乎想趁演唱會跟嘉賓泯恩仇,但沒有請與她傳不和的黎明,在台上又沒有多謝他,千嬅在慶功宴上表示:「我有一場有講,今晚(前晚)大大個林生(林建岳)喺度,佢包括咗成個集團,我公司有好多部門、同事,多謝佢就實冇死,仲會財源廣進,如果我淨係講黎生都有事。」



【伸脷扮鬼臉】

■丁子高混在舞蹈員間,準備嚇千嬅。



【大叫後狂笑】

請黎明要有因

問到可有請黎明做嘉賓?千嬅說:「咁講成個娛樂圈好多人都冇請,我跟住自己個心想請嘅人,冇特別原因,請佢又要諗個原因,上次同佢喺澳門做回歸騷都有傾偈,之後有一齊食飯同飲嘢,只係冇將呢啲嘢擺上枱講。」明日是千嬅四十一歲生日,她表示生日願望是身體健康:「因為紅館好多人都病,我都中咗招,𠵱家瞓覺都戴口罩,唔想傳染屋企人。」

採訪:盧妹

攝影:葉君海

【前晚嘉賓】



【林海峰「被上台」】



【華星三寶傾唔停】

鍾意就快D Share啦!