網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年2月2日 星期一

Rosemary不慎走光 露出大髀瘀痕 Rosemary,BKD_S,




Rosemary不慎走光 露出大髀瘀痕

2015-02-02 15:39:00



(攝影:溫敏芝)

今日名模Rosemary同Alice B.,去到大埔出席一個關於鳳冠工藝嘅展覽,兩位靚女都係以迷你裙短旗袍造型現身,當Rosemary彎身幫另一位模特兒試戴鳳冠時,不慎走光露底,記者仲發現佢大髀有明顯嘅瘀傷,佢就話係因為拍動作片所以搞成咁。

Rosemary早前就宣佈同男友Jason今年會結婚,問到佢結緍嘅時候,會唔會著裙褂出嫁,佢就話:「要到嗰陣先再諗,婚期唔講得住。」記者笑佢今年會過最後一個情人節,佢就笑言:「希望個婚禮唔會延遲到出年,情人節男友會趕返香港慶祝,都一齊咁多年,買禮物已有經驗,我們聽日去日本滑雪,就當互送禮物。」



Rosemary不慎走光露底。







兩位靚女都係以迷你裙短旗袍造型現身。







Rosemary早前就宣佈同男友Jason今年會結婚。

鍾意就快D Share啦!