網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年3月6日 星期五

再爆吳浩康玩人妻 [忽然1周 - 1023] 浩康,吳浩康,MW,




就手吼人妻

除了大胸 Yvette,吳浩康更被踢爆一個月內在夜場連𠝹六女。其中在 1月尾,他與兩個着貼身黑色衫的熟女截的士時,當街攬抱,態度親暱。着喱士性感裙的 Heidy,原來已婚並育有兩子女。

打頭陣

再爆吳浩康玩人妻

吳浩康早前被本刊獨家斷正,背住未婚妻鍾舒漫與巨胸𡃁模 Yvette又攬又啜。其後,偷食男情史愈揭愈臭,被指一個月內連𠝹六女,戰績彪炳。

本刊收到消息,吳浩康有鋪玩人妻癮,早前他被影到當街與兩熟女攬腰截的士。據知其中一名大胸熟女已為人妻兼人母,名叫 Heidy,早年下嫁法國老公,現為瑜伽導師。她與吳浩康認識一年,且過從甚密,兩人擺明貪玩完冇手尾跟。













仲有乜嘢呃我!(設計對白)

男友偷食報道出街後,作為虔誠基督徒,堅貞不二的鍾舒漫周一( 2日)首度開腔:「心裏係唔舒服,佢咁做係唔啱。我哋會好好處理我哋之間嘅事,俾大家一個緩衝期,休息吓!」表示對吳浩康還有期盼,但實則她對雙方關係有保留,日前更沒收男方深灣道香閨鎖匙,不許吳浩康自出自入。

吳浩康遭本刊踢爆偷食 Yvette後,他亦遭其他傳媒踢爆一個月連𠝹6女。本刊收到消息, 6女中其中一名穿性感喱士裙的索女,名叫 Heidy,今年 30歲,原來已為人妻兼人母。據知身為前空姐的 Heidy,與吳浩康認識一年。二人在中環著名蒲點 dragon-i邂逅,且一見如故,試過多次背住對方的正印約會。

積犯攬啜斷正

上周本刊獨家斷正吳浩康背叛未婚妻鍾舒漫,在尖東街頭攬啜 35E Yvette。事後吳被爆與 Yvette本是舊相好,親密關係已維持四年,亦即吳與鍾舒漫拍拖兩年,瞞足兩年。

一王雙后

《蘋果日報》圖片

除 Heidy外,當晚截的士時,當街攬實吳浩康的另一熟女,據知亦早已結婚,同樣喜愛夜蒲,經常和 Heidy孖實到蘭桂坊覓食。

戰衣着足一日

未與吳浩康約會前,當日下晝 Heidy(左)相約姊妹出席生日 party。事後她冇換衫便直落與吳見面,喱士戰衣由朝着到晚。

闢私竇短敍

據知 Heidy的丈夫為法國人,二人結婚三年並育有兩個子女,其夫長期在外地工作,故夫婦常分隔異地。知情人士指 Heidy喜愛夜蒲,是 dragon-i常客。在其 facebook相簿中,不難發現她性格 open,三點式泳照任睇,但老外老公和仔女,卻鮮有在 facebook出現。

由於 Heidy有丈夫及子女,吳浩康覺得玩起上嚟唔易上身,因此定時與 Heidy見面。每次夜蒲後,吳浩康更會帶她到私竇,直落玩天光。據知情人透露:「阿 Deep(吳浩康)依家喺麗港城同阿爸住,其實佢租咗另一座一個單位做私竇。佢同 Sherman(鍾舒漫)講呢個單位係用嚟夾 band同寫歌,但其實同啲女蒲完之後,就帶上去短敍。佢同 Heidy年幾前喺 dragon-i一撻即着, Heidy夠主動,而阿 Deep把口崿過油,行埋話咁易。」

據知, Heidy每逢法國老公出外公幹,便會主動約吳浩康夜蒲,再到男方私竇短敍。知情人透露:「 Heidy雖然嫁咗人兼生埋仔,但到依家都仲未定性。恃住老公唔管佢,除咗吳浩康外,仲同其他男蒲友玩得好埋。遇正吳浩康,咪正好係姣婆遇着脂粉客囉!

大胸少婦

Heidy年約 30,曾任職空姐,現為 Pure yoga教練。在其 facebook內,放有大量三點式泳衣自拍照,雖已是兩子之母,但上圍依然堅挺。

拗腰軟骨

現任瑜伽教練的 Heidy,在不少照片中做出多個瑜珈高難度動作,身材撩人。

嫁法國老公

Heidy其實已有一位法國籍老公,但喜愛夜蒲的她,婚後依然經常流連蘭桂坊夜店,一年前結識同樣爛玩的吳浩康。

少放 B相

Heidy兩年前先後為法國老公誕下兩個仔女,但在 Heidy的 facebook,只放有一、兩張抱 B相。

靠口才溝女

據吳浩康身邊友人透露,吳食女未逢敵手,幾乎每次出去玩都有斬獲,全因他口才了得。「阿 Deep寫歌㗎嘛,有咩肉麻嘢講唔出口啫。佢每次出手,行埋個女仔度唔夠 15分鐘,就可以一齊走㗎喇!講真出得嚟蒲唔係話要靚仔,但一定要夠主動,阿 Deep每次睇啱目標都會第一時間出擊。」

維護偷食康

周一( 2日)鍾舒漫首度現身回應吳浩康偷食一事,指現時與吳處於緩衝期,雙方需要休息。但當本刊問她是否知道吳浩康約會人妻時,鍾即緊張地說:「我知,佢有同我備案!」

沒收屋企鎖匙

偷食事件曝光後,雖然鍾舒漫表明已原諒男方,但日前有指屋企已凍結她「嫁期」,鍾亦收回吳浩康鎖匙,令他不能自出自入其香閨。

寄情作歌

被吳浩康傷透心的鍾舒漫,人前表現堅強,但據知她在家中日日以淚洗面。近日她和細妹埋頭作歌,藉此減輕痛楚。

女星難捨偷食男

《蘋果日報》圖片

彭順去年 5月彭順被拍得背妻李心潔約𡃁模 Liddy到圓方睇戲,其間二人當眾拖手、啜嘴斷正,事後獲老婆原諒。

倪震 08年 12月倪震被拍得在蘭桂坊夜場啜爆城大女生張茆,事後發聲明「孔雀開屏」並與周慧敏分手,數日後卻離奇宣布結婚。

陳浩民一直是偷食慣犯的陳浩民, 11年底被拍得背住大肚妻蔣麗莎,在橫店借醉狼吻陳嘉桓,現在陳浩民與妻已育有兩女一子,人前幸福。

Julien09年周汶錡法籍未婚夫 Julien Lepeu被拍得與前歌手張苡澂在尖東海旁激吻。事後 Kathy一度斬纜,但二人雨過天青,拉埋天窗,近日更宣布有喜。

心軟判緩刑

歌詞中到應

雖然偷食事件斷正,但吳浩康同樣憑口才,𠱁掂本已死心的鍾舒漫。知情人透露:「 Sherman(鍾舒漫)係一個好保守嘅人,對愛情嘅執着真係你估唔到。試問佢點會接受到男友偷食,仲要圖文並茂斷到正吖!不過因為佢係虔誠教徒,就算對方做錯都會寬恕,至今都係覺得阿 Deep係一時衝動。加上阿 Deep出動埋公司戰友阿 Ken(洪卓立)、陳家樂輪流幫佢求情,又每隔 15分鐘就 WhatsApp Sherman道歉兼噓寒問暖,女仔實心軟啦。」

周二( 3日)傍晚,潛水多時的吳浩康終於步出寓所。面容憔悴的他眼袋極深兼眼紅紅,對於斷正偷食一事,他坦言自己做了件好錯的事,連後悔都彌補唔到。記者問他現時與鍾舒漫的關係時,他就表明雙方關係正在處理中。可是,當記者問到他溝人妻時,他即緊張口震說:「冇嘢、冇嘢想講,唔好意思!」然後快步折返寓所。

遭未婚夫背叛,即使全人類勸諭及早放手,但鍾舒漫連日依舊為吳說好話,表示原諒對方。周一( 2日),本刊問她知否吳浩康偷會人妻一事,即緊張地表示:「我知……我一直知道……佢(吳浩康)有同我備案。我唔介意,每個人都有自己嘅生活圈子㗎嘛!我都會識啲結咗婚嘅男性,係好正常。」

套用她的歌〈吞聲忍氣〉其中兩句「獨自在吞聲忍氣都不想放手,怪我太想挽救慣了有你的節奏」,似乎不幸言中鍾舒漫現時的心聲。

憔悴眼紅紅

再次犯錯,潛水多日的吳浩康,周二( 3日)外出時頭耷耷眼紅紅,表示與鍾舒漫關係仍在處理中。

問人妻掉頭走

當記者問他溝人妻一事時,吳即急步快走,喃喃自語:「冇嘢、冇嘢想講!」徑自走回家中。

偷食前見家長

吳浩康和鍾舒漫拍拖兩年,關係已到談婚論嫁地步。新年期間,雙方家長更約埋一齊食飯。可惜吳浩康唔自愛,因為偷食而失去一個好老婆。

爛煙爛賭

長期冇嘢做的吳浩康,最初曾為鍾舒漫改變,教泰拳和組 band出騷,積極儲老婆本,更承諾戒煙戒酒。可惜近日故態復萌,煙酒不離身,更流連投注站。

鍾意就快D Share啦!