網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年3月13日 星期五

齊昕罷拍 李逸朗呻爆:見慣啦 [忽然1周 - 1024] 齊昕,梁齊昕,李逸朗,MW,



雖然阿 Don有機會做電影男一,奈何電影一波三折,最終也沒法圓夢。

娛樂喧

齊昕罷拍 李逸朗呻爆:見慣啦

CY女梁齊昕本來簽了約, 3月初開拍電影《男極探射燈》,但因為她突然玩失蹤罷拍,搞到導演劉俊輝同男主角一鑊泡。

據知原本頂齊昕角色的亞視嘟姐筱靖突然辭演,男主角李逸朗(阿 Don)又因檔期問題分分鐘拍唔成。導演劉俊輝坦言已交由律師,循法律途徑向齊昕索償。

捱了多年終於等到做男一的李逸朗,被齊昕一鋪「蹺起」,惟有呻爆:「見慣」



其他影片:>>醜小鴨變天鵝






近年在內地發展的李逸朗,早前翻唱〈傻女〉,被網民指「哭喪」,但紅爆網絡贏得人氣。加上導演劉俊輝找他當男主角,與 CY女齊昕拍電影《男極探射燈》飾演情侶,人氣再飆升。

不過,齊昕最後甩底,電影 3月開唔成,而男主角李逸朗 4月除做音樂會,又要拍港台劇,好大機會因檔期問題拍唔到。「阿 Don 4月 1日同鄭敬基開演唱會,今次演唱會係向哥哥張國榮致敬,所以鄭敬基要求高,阿 Don亦緊張個唱水準。部戲原先 3月 8日開拍,阿 Don仲有時間準備音樂會,但依家唔知延到幾時。而佢 4月後又接咗港台電視劇,根本冇時間拍《男》,加上女主角唔係齊昕, noise會差好遠。」知情者說。

本周三( 11號)阿 Don與鄭敬基一起在中環飲涼茶,順道問店員甚麼茶可以幫助開聲,在 4月的音樂會時飲。

梁齊昕情緒一向大起大落,三月初更玩失蹤,令《男》未能如期開拍,但近日又現身 fb為自己加油。有消息指她與前男友 Michael未獲家人支持,即使兩人在去年九月復合,不過在佔中期間再度分手,令齊昕的身心大受打擊。

寧拍港台劇

本周三( 11號),李逸朗與鄭敬基一起在中環現身。兩人走入涼茶店找開聲茶,相信是為音樂會作準備。離開時,李逸朗承認辭演一事。

記:記者 李:李逸朗

記:係咪辭演《男》?

李:我諗可能拍唔到,都想盡量遷就,但四月個期滿,要拍港台嘅劇,拍到五月,所以冇時間。

記:寧願拍劇都唔做電影男一,拍劇酬勞可觀啲?

李:唔係。依家個劇已經開始拍緊,冇可能腰斬。

記:齊昕打亂晒你嘅計劃?

李:唔……唔會……電影換角嘅嘢時有發生。

記:好無奈?

李: ok,見慣喇!

記:導演話會等你個期喎!

李:(經理人)公司會同導演溝通,希望解決到問題。

阿 Don 4月同時要忙音樂會,又要拍港台劇《火速救兵》,所以冇期拍《男》片。

為李逸朗改劇本

至於導演劉俊輝則承認收到齊昕的律師信:「係記招後收到佢律師信,佢唔拍㗎嘞!用法律解決,用錢解決囉。(你係咪向佢追討 6位數字?)已經交咗俾律師處理,但部戲一定會拍落去。」

問到李逸朗話度唔到期,他信心十足說︰「唔怕,邊個演員唔係一個人有幾部戲喺身?我睇好佢,雖然部戲未必令佢一炮而紅,但會更上一層樓。之前個劇本為齊昕而寫,依家已經修改緊,會以阿 Don為主。個期一定度到。」不過,導演似乎仲有女主角問題未解決,原先頂齊昕的筱靖又拒演,究竟邊個敢接齊昕棒,好戲在後頭。

上月齊昕突然現身李逸朗的音樂會,齊昕更上台助陣。

導演索償︰唔知賠幾多

導演劉俊輝因齊昕罷拍,搞到《男》片多番延期。

筱靖經過多番考慮,最終還是決定推掉《男》片。

一波三折

自從二月中導演開記招宣布 CY女梁齊昕會接拍處女電影《男極探射燈》後,未幾已傳出齊昕罷拍。電影一波幾折,峰迴路轉。

10/2記招甩底

當日中午傳媒收到記招通知,指梁齊昕接拍電影,吸引近百的娛樂及港聞版記者到場採訪。不過,女主角梁齊昕最後甩底。

16/2現身音樂會

李逸朗舉行音樂會,手帶傷痕的齊昕忽然撐場,更指李逸朗網上熱播的〈傻女〉一曲好聰,音樂會完後更一起去打邊爐消夜。

28/2訪問吐微言

齊昕接受傳媒訪問,指父母並非不想她拍片,只是對導演曾拍三級片有微言,及不喜歡陳惠敏飾演她父親,欲出錢買回齊昕合約。對於是否賠錢,她則說:「父母唔想我拍,咪俾錢囉。」之後她在 facebook指雜誌扭曲其意思,幫她接 job的鄭紹康更指已交律師處理。

3/3導演反擊

導演開記招,名為「梁齊昕 Tell Me Why」,宣讀二千字的聲明,電影未能如期三月八日開鏡,更指齊昕「模稜兩可」,令他損失六位數。即日齊昕透過鄭紹康發聲明,指已交律師信俾導演。

鍾意就快D Share啦!