網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年3月13日 星期五

超正政界索女 水著露南半球樣樣齊 BKD_S,





其他影片:>>






【影片更新】

你以為從政嘅就一定年紀大,一係就好似黃毓民咁擘大個喉嚨講嘢,或者好似劉江華咁沉默是金!你錯啦,從政係可以好靚好索㗎!

好似近排喺網上瘋傳,嚟自丹麥嘅少女Nikita Klæstrup,佢只係20歲,喺哥本哈根大學讀緊辭學系,而佢仲有另一個身份就係丹麥青年保守黨嘅副主席!佢參加黨內 110 周年紀念會嘅時候,著咗套爆乳嘅黑色長裙,中門大開show南半球,即刻成為全場焦點呀!講真,會唔會太索先?

提到政界索女,又點少得日本嘅藤川優里?佢依家係青森縣議會議員,直情靚到有「美女議員」、「美過頭的議員」嘅稱號! 2009年,藤川仲喺西班牙報紙搞嘅網上投票中贏咗「全球最美麗的女性政治人物」,擊敗晒全球美女政客!佢成個水著女優咁,真係冇得輸呀!

講真,人哋就算唔做得嘢都睇得呀!睇番香港政壇,葉劉淑儀,鼠王芬,蔣麗芸嗰啲,又冇樣又做唔到嘢,搞咩呀?

唉,這些機會不屬於我們的!

鍾意就快D Share啦!