掃呢頁CODE去手機

2015年3月19日 星期四

獨家通電 爆阿媽又打又× 留言想跳樓 梁齊昕:我都咁大個,唔住屋企 [壹週刊 - 1306] 梁齊昕,CY女,齊昕,M1,



娛頭

獨家通電 爆阿媽又打又× 留言想跳樓 梁齊昕:我都咁大個,唔住屋企

被踢爆受家庭壓力、被迫和中產男友分手的特首女梁齊昕,本週二晨早在 FB爆被龍蝦媽推埋牆、掌摑,兼爆粗鬧死蠢×、周街被人×、同人上床吖嘛、去做雞呀!

家暴升級,梁齊昕頂唔順,決定要離家出走兼跳樓,更一度在禮賓府露台倒抽一口涼氣,神情落寞。本刊當日早上致電梁齊昕,她親認要離家出走:「我都咁大個,我唔住屋企」

同日下午,特首梁振英罕有地召開記者會,承認女兒有情緒病,「我哋喺英國、香港都不斷陪佢睇醫生,佢受到好專業嘅照顧,希望佢能夠繼續聽醫生囑咐,早日康復。」但另一邊廂,齊昕卻在 Twitter爆料:「佢哋同我注射啲嘢,我希望係鎮靜劑。」

禮賓府發呆

有𠝹手自殘前科的梁齊昕,本週二繼續上演大龍鳳,不停在 FB更新狀況,自爆:「唔喺禮賓府即跳!」之後殘爆在禮賓府露台閒逛,引嚟大批記者守候,警察及救護車亦奉召到場戒備。搞出自殺風雲,梁齊昕表示由十四、十五歲已經開始同家人「打仗」,覺得若要有更好的生活及幸福,必須離家出走。

齊昕對屋企的怨恨有增無減,連環在 FB貼文發功,爆被阿媽腳踢,因而跌倒背脊撞向書枱角,更說母親表裡不一,甚至指自己不能像正常市民一樣報警及使用公立醫院服務,唯一出路就是逃離家園,她寫道:「 Never coming back.」

本刊星期二早上致電齊昕,問她現況如何?「我 OK呀。(真係會離開屋企?)係呀。(發生乜事?)咁我都大個啦,我唔住喺屋企嘞。」

齊昕在 facebook爆料,令大批傳媒守候禮賓府,其間精神萎靡的她曾出露台閒逛。

去年十二月, CY太陪女兒齊昕去中環萬邦行,估計是帶女兒睇醫生。



齊昕 facebook被封後,她改在 twitter發言,留言指被人注射疑似鎮靜劑的東西。

她還道出跳樓的想法。

齊昕公開今日遭受家暴。

問到屋企人會否擔心時,她便叫記者找公關鄭紹康,記者想再追問下去,她便以接另一電話為由掛線。記者再致電齊昕,問她會搬去邊?她焦急說:「我真係唔講得。(你阿媽對你做過咩?)唔好意思,你問 Francis,我唔方便講太多,真係唔好意思。」問她會否出來交代?齊昕索性掛斷電話,而 FB文章出街後,齊昕的戶口亦一度「被消失」,記者致電 Francis,他說:「我今日未同佢聯絡,晏啲會打俾佢。」

白車曾一度被召往禮賓府,特首解釋:「我返去禮賓府了解過,警察話冇人受傷。」

她揚言自十四、五歲開始家庭抗爭,離家出走是唯一出路。

本週二朝早, CY還不肯正面回應家暴事件,下午三時半卻忽然開記招交代女兒「病情」,離開時, CY在車內木口木面。

迷足幾日

其實自上週六(三月十四日)齊昕出席愛滋病研究基金會活動時,行為已經出現怪異,黐着布景板而行,挺胸、拗腰兼使出迷幻眼神影相。入到場內,她亦頻頻集郵,分別和 Paris Hilton、劉嘉玲及薛芷倫等人合照。當晚大會設有拍賣環節,其中一個項目是可以同荷李活巨星里安納度.狄卡比奧共進晚餐,齊昕不停舉手競投,但直至公關提醒她拍賣以美金計算,分分鐘要千萬港幣埋單,齊昕才無癮收手。

到週日(十五日)禮賓府舉行開放日,忽然閃出來的齊昕再被市民圍住狂影,要警員扶她返入屋。齊昕詭異行為,最終搞到特首老豆要出來解畫:「佢住禮賓府,禮賓府公務活動多,唔係好有利佢休息,導致佢有情緒起伏……為咗保護自己個女,我哋一直冇公開,甚至朋友度都冇討論佢個人情況,我懇求大家俾多啲空間同時間,俾佢早日康復。」他同時否認曾對女兒動粗,「我返去同佢有傾偈,佢情緒逐漸平復落嚟;只有子女說父母的不是,沒有說子女不是的父母。」

三年前梁振英跑出做特首,太太和長子傳昕、次女齊昕(右二)及孻女頌昕(右一)到場支持,當時的齊昕眼細面圓。

齊昕在晚會不停集郵,包括與 Paris Hilton合照。

散席後,齊昕乘的士返家,在車上瞓到流口水的她,一見有記者影相,第一時間撥髮和抹鼻。

跟男友 Michael拍拖三年,因為特首夫婦嫌棄對方而棒打鴛鴦。

齊昕本週一又上載滿布瘀痕的腳相,又話不知何故會這樣。

週日禮賓府開放日,齊昕的出現又成為目標,她自言人多到「嚇死我喇」。

最近她影了輯慈善婚紗照,推廣香港婚禮攝影。

每週傑作

身為特首女兒,梁齊昕唔賣矜持,鋪鋪舉動驚人,由去年在臉書為政治立場跟網友及杜汶澤隔空開拖後,齊昕走紅至今。之後癲喪巨作近乎月事,鑊鑊新鮮,橫掃港聞娛樂頭條,冇人夠佢勁。

14年 6月割手自殘

仍在英國留學的她在臉書放割手自殘流血相,之後特首父母拿拿臨補鑊,飛到英國影「幸福照」,相中齊昕同龍蝦媽玩交換鞋著。

7月鬧爆老母

呢頭跟龍蝦媽扮 friend,轉過頭在臉書公開轟母:「勇氣和忠誠均是我最重視的美德,我母親卻體現了這兩種美德的反面。」夠爆!

8月又嗌自殺

每月出事的她,又在社交網站寫上:「跳樓吧!」及「死,驚什麼!」,坊間盛傳她患上抑鬱。

12月自薦做 model

有鋪明星癮嘅佢,為理想達到,瞞住父母向多間模特兒公司自薦做 model,附上多張拋胸性感相。自薦被揭後,她又推翻唔認。

12月做專訪笑龍蝦

恨見報的她,接受報章專訪承認自己想做 model,又話自己性格反叛。對於母親被嘲似蝦龍,佢忍唔住話:「幾好笑!」激死阿媽!

15年 1月爆家醜

踏入新一年,齊昕喪爆行為更進一步,接受有線專訪,爆父母干預交友,暗踩老豆思想落後兼專制。結果訪問出街後,齊昕突然「人間蒸發」,社交網站被接管,報稱暫時離開香港。

2月復活重擊 689

呢頭俾人滅聲,轉頭齊昕在中環蒲頭復活,吹佢唔脹!並重掌帳戶大權,留言:「 Be yourself」,同老豆玩對抗的她形象大翻身,由網民圍插變成圍撐。

2月接拍三級片

唔爆唔做嘅佢,處女作竟然係接拍三級片導演劉俊輝執導,李逸朗男主角,曹查理、陳惠敏有份主演嘅《男極探射燈》。不過簽晒片約,收埋片酬嘅佢玩 no show,之後失蹤唔覆機,搞到電影胎死腹中,導演公開炮轟。

2月跌盪出巡

多事之 2月,齊昕癲行不斷。電影記者會冇影,但轉頭在寒冷天氣著住吊帶背心,跌盪出巡 ifc,其間語無倫次,忽問傳媒:「我真人係咪靚過上鏡!」玩足四粒鐘,返禮賓府前送個回眸表情殺死你。

2月乳貼撐場

齊昕不請自到李逸朗音樂會,遲到的她甫坐下即自動波除皮褸,超低V裙露乳貼撐足全場,更不斷問人佢係咪好肥?

2月又自殘𠝹手

齊昕到中環睇完李逸朗酒吧音樂會後,唔想返屋企的她玩到凌晨食埋消夜先肯走人,事後又被發現手臂有數條紅色傷痕,懷疑再自殘𠝹手。

3月再變樣

唔見成個月的齊昕將「新樣」放 instagram,眼大鼻高V形面,講明願意整容配合入娛圈發展,齊昕似乎又行近多一步。

3月「 D7689」係咩

當全港巿民都知特首有「 689」之稱,再由社運人士用「 D7689」作為示威標語暗諷梁振英,齊昕竟然在臉書問係咪一個車牌號碼( is D7689 a carplate number?),仲可以講咩!

鍾意就快D Share啦!