掃呢頁CODE去手機

2015年3月19日 星期四

貨不對辦 怕接錯膠劇 霸氣阿佘拒拍《呂后》 [壹週刊 - 1306] 阿佘,佘詩曼,M1,



阿佘絕對是目前大台裡面最適合演呂后這個角色,同樣夠晒霸氣。

探熱針

貨不對辦 怕接錯膠劇 霸氣阿佘拒拍《呂后》

去年一套《使徒行者》,成功令佘詩曼再做雙料視后,榮升大台鎮台之寶,今年開拍重頭劇《呂后傳奇》,屬意再由阿佘孭重飛做女主角,希望可以仿效范冰冰的《武媚娘傳奇》成為話題之作。

但臨開拍前唔夠兩個月,阿佘突然辭演,理由是頸傷未完全康復,唔可以長時間戴重量十足的古裝頭飾。因病辭演,但據知阿佘知道劇本由原來的宮廷鬥爭變成講呂后愛情悶史,為免拍膠劇打爛視后招牌,阿佘企硬唔接,而其他花旦亦無人肯執手尾,最終令《呂后傳奇》胎死腹中。

詐病推劇

上年十月大台在《 2015節目巡禮》中向廣告商大事張揚,今年將會推出古裝重頭劇《呂后傳奇》,當日女主角阿佘更以全副古裝出現,氹客戶落廣告。

一切準備就緒,《呂》劇原定四月埋位開工,但臨開拍前阿佘突然同公司講,因為頸受傷未完全康復,唔想戴住十幾磅古裝頭飾,加重頸椎舊患傷勢,決定臨時辭演,就算大台出動到高層曾勵珍多番游說,阿佘照樣企硬。

健康雖然無價,但阿佘推劇其實另有原因。眼見國產劇《甄嬛傳》、《武媚娘傳奇》套套大收,出名是是但但的大台,於是照辦煮碗複製以女性歷史人物的宮鬥戲,再搵一直想開拍呂后故事題材的李添勝(添哥)做監製。

由於全套劇集中在阿佘身上,所以男主角卡士極弱,有黃浩然同張智恒。

多年前,阿佘同李添勝合作過《雪山飛狐》、《碧血劍》、《西關大少》三部劇集,但兩人近年甚少再合作。

阿佘一話唔接,添哥即搵其他花旦幫手,但個個都知是執阿佘二攤,所以胡杏兒、周麗淇同楊怡都擰晒頭,唔肯做第二選擇。

宮鬥變談情

宮中明爭暗鬥一向有市場,但原來添哥心目中只想拍呂后一生愛情故事,加上他較早前作品《神探高倫布》、《宦海奇官》收視、口碑全仆,就連《巾幗梟雄 3》亦因為劇情膠味太重,搞到播出無期,因此大台要縮減製作成本,有氣勢大場面 cut得就 cut,變成古裝文藝愛情片,隨時又變成一套膠劇。

「阿佘原本對部劇好有期望,成套戲都以佢為主,覺得好有發揮,點知收到風知道內容變晒樣,知道出嚟實瀨嘢,梗係推都推唔切啦,以阿佘今時今日嘅地位,佢喺公司有權 say no,班高層都無佢符。」一名幕後工作人員說。



幾年前添哥已想拍呂后,更搵埋張可頤拍節目巡禮,點知張過檔 HKTV,套劇都仲未開得成。

近年大陸興起將宮廷女性歷史人物故事拍成劇集,最近范冰冰套《武媚娘傳奇》大受歡迎,連 TVB都買下版權,在黃金時段播放。

急 call周麗淇

阿佘唔拍,大台即刻搵花旦補位,原本首選胡杏兒,但她即將約滿走人,寧願爭取時間拍拖好過拍劇;到楊怡接三攤,可惜同另一部劇撞期接唔成,最後添哥退而求其次,搵未夠班的周麗淇幫手,點知因為臨時臨急,已有另外工作在身。

阿佘臨時甩底一鑊蹺起,最終《呂》劇要胎死腹中,短期內無法開拍,而阿佘同原本《呂》劇男主角黃浩然,四月將接拍另一部由徐正康監製的時裝愛情喜劇,填補原有檔期。

李添勝之前監製幾部劇集都唔多掂,《神探高倫布》(左)膠到冇人有,《巾幗梟雄 3》又因過分重口味,搞到出唔到街。

鍾意就快D Share啦!