網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年3月25日 星期三

鼻樑透光!瘋傳Angelababy疑似整容照 Angelababy,BKD_S,楊穎,



Angelababy疑似整過容絕對唔係新聞,不過就一直都係熱爆話題,你試吓喺google搜尋器度打「Angelababy」,第二個出現嘅選頂就係「Angelababy 整容」,最近仲流出一張就截圖,見到Baby個鼻樑透晒光,好,今日要討論嘅題目就係「Angelababy個鼻為何會透光?」。

有網友就話人紅就多是非,覺得Baby張相係俾人修改過,咁當然有好大部份嘅網友一來因為妒忌人哋有個黃曉明男友,二來因為Baby真係幾靚(整過或冇整過都好啦),都一口咬定Baby個鼻一定係打咗透明質酸。一齊再睇真啲張相,再摸一摸自己個鼻,正常個鼻樑得舊骨,冇理由係透光架喎。
鍾意就快D Share啦!