網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年3月30日 星期一

是非女主播 周嘉儀愛嗒已婚男 周嘉儀,嘉儀,





其他影片:>>






被網民封為「嘉儀BB」嘅周嘉儀,其實都算得上係「是非女主播」,淨係睇吓一離職就搞出咁大頭佛就知

03年加入無綫新聞部做實習記者嘅周嘉儀,憑住靚女嘅外型成功上位,成為繼趙海珠同林燕玲,第三位同時擔任《香港早晨》、《午間新聞》、《新聞提要》、《六點半新聞報導》同《晚間新聞》嘅主播。不過成功上位嘅背後,周嘉儀就曾經被爆05年正式入行時,話一定要出鏡,「唔係做嚟做咩」咁話喎!

同時間,初入行眼細細嘅佢亦越嚟越靚,逐漸變大眼兼尖面,難怪外間有傳佢打針執靚自己個樣

不過數到最轟動,都係13年3月《壹》仔爆出周嘉儀搭上無綫已婚高層許方輝,鏡頭前就著咩衫到襯晒色兼眉目傳情,鏡頭後兩人去完僻靜車震聖地,買個燒賣食,再返女方位於荃灣嘅香閨。

戀情曝光,搞到即時被新聞及資訊部總監袁志偉勒令休假兩星期,更被調離《六點半新聞報導》。同許方輝戀情爆煲後一年,周嘉儀再被爆約會已婚四眼男,托晒腮落足電食嘢,仲一齊坐車返屋企。

加埋疑似被爆咒人老爺一事,「嘉儀BB」可唔可以保住女神地位,真係好難講啊!
鍾意就快D Share啦!