網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年3月30日 星期一

北京闢謠 周迅欲翻觔斗力證冇懷孕 周迅,



周迅想用一個咁誇張嘅方法證清自己冇懷孕,着實讓人震驚。

next 1/1 pre

伊能靜(左起)、黄磊、周迅合照,周迅影相時,仲刻意影相遮肚,難免令人覺得佢否認大肚只係怕小器。

next 1/1 pre

周迅全身LOOK。

next 1/1 pre

去年下嫁美籍華裔演員高聖遠、升呢人妻的內地女星周迅,近日盛傳懷孕。上回講到周迅今日在內地出席活動時,穿鬆身套裝現身。而受訪期間,周迅就強調冇懷孕,笑言若果不是腳踏高跟鞋及穿裙子的話,更想在台上翻觔斗力證冇懷孕,果然「女中豪傑」。另問到是否心急生B,周迅表示順其自然,並謂生仔生女都咁鍾意。

另周迅於微博上載與劇集《人間四月天》拍擋黃磊及伊能靜合照,更搞笑寫道:「人間三月底。」認真風趣。不過由於周迅相中刻意遮肚,加上標籤了已為人母的劇中拍擋劉若英,即惹來網民無限揣測,更有人留言恭喜周迅及高聖遠謂:「恭喜!!那麼快就有喜!!」到底周迅係真係冇懷孕,定還是怕小器暫時唔公開講住呢?就真係要留待下回分解喇。

鍾意就快D Share啦!