網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年3月11日 星期三

真正高山低谷 簽 Paco搏殺 劉浩龍:一時好自大一時好自卑 [FACE - 407 - 專訪] Paco,劉浩龍,浩龍,黃柏高,MF,




真人騷

真正高山低谷 簽 Paco搏殺 劉浩龍:一時好自大一時好自卑

38歲的劉浩龍,在他入行第 17年,總算迎來了事業第一個高峰:轉投太陽娛樂黃柏高旗下,有新歌有新碟仲話度緊紅館期;新戲《 12金鴨》、《全力扣殺》接住上,又有港視新劇《第二人生》;當然還有越行越順的新戀情,和天后女友容祖兒就在訪問前剛剛去日本渡假回港……係威又係勢!

說到這裡,劉浩龍不太同意:

「好多人話我入行 17年,其實我頭七年都連錄音室都冇入過,第一隻碟係 04年,我當自己入咗行 10年咋!」

10年也好, 17年也好,高高低低經歷了不少、真真假假的新聞也面對過,我始料不及,訪問前夕,對方會要求我預先準備題目讓他過目:耍大牌看來不像他的風格,閱歷豐富如師兄,照道理也不會怕被問倒,我忍不住,坐下來第一條問題就是問他:「預先審閱問題係唔係你要求?其實你有冇嘢唔想我問?」

「梗係唔係我應該係公司要求……我出碟前頭七年都係喺電視台做主持,其實我都鍾意做訪問即場反應。有冇問題唔問得?冇乜!」

既然師兄這麼說,我當然選擇相信,不過從一問一答的即場反應看來,很明顯再霉都肯講,說自己才是師兄的 comfort zone,一說女朋友,答案就變得簡潔又冇彎轉:「我冇自卑!冇傾過結婚!想生仔?佢講笑啫!同佢一齊我唔使證明啲乜,我哋一齊都係傾工作。未來一年係我要搏命嘅一年,先處理好我同新公司嘅呢段婚姻先」

以有備而來來說,這些答案不免欠缺自負又步步為營。我喜歡看劉浩龍的戲多過容祖兒,連歌也是識唱劉浩龍的要比容祖兒還多,個人以為,要是能放得開,劉浩龍能給的,應該遠遠不止於此。

其實我都需要 fully support

有一個階段唔覺自己係歌手?

頭嗰幾隻碟,就真係好專心做呢件事,係轉咗去東亞,佢哋覺得我可以拍多啲戲,我唔係唔鍾意拍戲,但係 Paco話:「唔得,你係歌手嚟,唔可以得閒至做一首歌。」佢嘅計劃係全年音樂,又令到我呢團火撻番着。

但呢行就係咁被動,團火喺邊唔重要,行業推咗你去邊,你惟有去邊?

我覺得簽一間公司,就要信任。我今次兩首 plug歌都係 Paco揀,我要信任佢。

頭幾年你搞到轉行賣表,團火反而冇熄?

我頭七年都冇錄過音,都冇當過自己係歌手。所以啲人成日話我入咗行成 18年,我真係當自己 04年至出道。我係 04年新人,雖然當年已經好老。

咁又係喎,個個當你入行 18年,條數其實計錯。

我覺得我係隻遲熟馬,我參加新秀都係因為梅艷芳、許志安,因為由細就鍾意呢個比賽,幾好笑,由我參加新秀,就已經開始咗自己嘅高山低谷生涯。好多人參加完新秀,順理成章就係歌手,我冇得做;原來年年冠軍都有十萬蚊獎金,得我嗰屆冇。我就係有 20幾個 Prada袋,咪拎去分哂俾啲 Auntie囉……你諗下我由入行已經係咁,諗住等等下就到我,點知等等下,華星都執埋笠。

由入行開始幾次都係好似就嚟得又沉番落底。

今次新公司新計劃,仲話要入紅館添,怕唔怕又係虛火?

唔會,梗係鼓舞 fully support呢件事真係好正!我未試過咁大個廣告牌,未試過簽約嗰日已經準備好兩首歌,更加未試過開完記者會有人同我講:「諗住幫你開紅館!」所以……

其實你入行咁多年,認同經常得到,分別在於今次掉埋錢落去捧你?

梗係啦,好感動,同埋有信心好多,唔怕機會降臨。以前唔係唔珍惜機會,而係我淨係得一首歌,得就得、唔得就唔得,我旨意哂佢。𠵱家範疇多咗,我準備好充足,有歌有電影仲有劇,開心好多。

所以同樣機會, 28歲嗰年俾你,完全唔同?

係呀,男人真係需要經歷。呢排好多人都問我,點解我個樣唔同哂,可能就係因為人大咗,經歷多咗,見嘅多咗,吸收嘅多咗。好多人戥我不值,我真係冇……成日有人問我,冇得唱歌有冇唔開心,我真係冇。我以前冇得唱、冇工開都試過啦。

最霉一千蚊一個月

你認你真係霉過?

梗係霉一開始,唱完新秀得一千蚊一個月人工;去幫阿葛(葛民輝)做 web J,本來一至五有工開,人工又高,點知又執埋。

從新秀開始

圖片

04年新人王

《蘋果日報》圖片

前度鄭融

現任祖兒

霉嘅階段,你有咩得着?

都要做囉……唔可以坐喺度等運到。唱完新秀我真係喺度等運到喇,諗住公司一定會輪住嚟,陳奕迅之後就到歐倩怡,跟住何韻詩,咁咪輪到我囉……點知等到公司都執埋。

最霉嘅時候有幾窮?

個個月戶口都係零,要靠媽咪幫手。到連網上電台都執埋,就真係要轉行賣表,叻㗎,我嗰時賣表,個個月都可以搵兩三萬。但搵到錢,自己覺得唔對路,我唔想咁樣過一世,積極就係嗰陣時開始有,自己做 demo逐間公司去敲門。

咁鍾意唱歌,可以唱 K可以沖涼唱啫,點解一定要做歌手呢?

我話俾你知我幾時想做歌手,二年班作文堂嘅《我的志願》,我真係寫「我要做歌星」。但係俾我老師鬧我成堂,話呢份工冇出息。我鍾意唱歌,係想睇大家反應。

最霉嘅時候,有冇諗番起老師當年話過冇出息?

冇喎,我做人真係好少會後悔,我係嗰啲向前看嘅人,成日諗:唉,早知就唔參加新秀又有咩用?我獅子座,好相信自己,一時就好自大一時就好自卑,冇中間。好多人話我𠵱家開心咗,其實我一直都咁開心,從來冇怨過。

你渴望掌聲,想要反應,咁唱紅館係唔係終於俾你等到?係唔係你真係好想去到嗰個位,要做天王?

咁又冇喎,我又冇 set一個咩紅館夢呀、男歌手夢俾自己。我唔理你二十個定二百個觀眾,你俾反應我就得㗎喇。我成日都覺得,啲嘢係你嘅就係你嘅,諗咁多做乜?咁多目標咪就係咁多壓力囉。呢行咁被動,我 set個紅館目標俾自己,都要有人幫我實行至得㗎!

冇同祖兒傾結婚!

咁幾時結婚?

暫時未諗過,因為啱啱轉咗新公司,呢一段先至係我暫時嘅新一段婚姻,我要同佢 keep住一段好感覺先。今年係我好搏命嘅一年,我唔係話想攞啲乜,係要追番我慢咗嘅腳步先。

《飛砂風中轉》

《 12金鴨》

港視劇《第二人生》

《全力扣殺》

下一站紅館

《蘋果日報》圖片

講到咁實唔結婚住?唔係睇感覺、順其自然嘅咩?

Paco放咁多資源俾我,我一定要出二百倍嘅力,唔想做其他嘢分心住。

係唔係想去到一個位先,拉近啲同女朋友距離,證明一啲嘢先?

我唔使證明啲乜,總之我就係要努力工作。我唔知會得到啲乜,但我要盡力做咗先。

觀眾硬係要覺得你同女朋友唔同 level,困擾你嗎?

我好有自信嘅!

但你話你係獅子座,一時自大,一時自卑?

我嘅自卑唔喺呢度。

咁你自卑喺邊?

喺我好耐冇歌唱時,我會有個怪病,覺得出街冇人識我、冇人聽我唱歌,我係自卑喺呢度啫。

咁你自大喺邊?

你頭先講嘅嘢度囉!我成日覺得,一段感情係冇需要擺工作落去,總之最大目的係我夠錫佢、我可以照顧到佢就夠。我成班 friend都喺呢行,大家都有高有低,唔會話邊個邊個去到咩位、所以有啲咩唔可以再講,唔會有階級之分。

我唔算係容祖兒粉絲,但我鍾意佢份人,識做又記性好!

係呀,佢都影響咗我好多,令我比以前更正面,更多正能量。佢又勤力,當你嘅 partner係個咁勤力嘅人,我都唔希望自己懶散。我哋做咩都一齊,減肥呀、做運動呀,食雞胸餐都係一齊。

𠵱家又增肥中?

係,舊年三月拍《全力扣殺》增完肥,年尾拍《 12金鴨》又再減,嚟緊又有套新戲叫我做爸爸,應該又要再增肥。過山車一樣,五月又有 mini concert要再 fit番,所以我𠵱家減肥減到好有心得,但係對個心臟唔好,試過一上跑步機覺得唔舒服,要去醫院照個心。

覺唔覺得唔公平,但係自從同容祖兒拍拖,自己嘅努力好容易被抹殺?

唔會,咪再努力啲囉!我真係冇諗呢啲負面嘢。我𠵱家有工作,做好佢咪得囉!你唔可以要求個世界點睇我,但我可以做好自己工作俾人睇到。

自從同容祖兒一齊之後,邊一單新聞你真係會嬲?

咪話我間日本餐廳唔掂,要問祖兒媽咪借錢單嘢囉。根本間鋪就有錢賺,我最嬲就係我做呢行,你哋點寫我唔介意,呢行就係咁,但間鋪頭係我同朋友夾份,做生意最緊要係咩?誠信吖嘛!我啲朋友個個有頭有面,因為你咁寫出去,冇人信咁點算呢?

我早排撞到祖兒傾閒偈,佢都話佢過多兩年想做媽咪喎!

祖兒囉!佢成日講笑㗎!

我覺得佢好認真喎!

嗱,所以情侶嘅嘢就係咁,你覺得佢真,我覺得佢係講緊笑。

係?你冇同佢傾過大家呢方面嘅步伐係唔係一致咩?

總之今年都係要做嘢先,做好新公司嘅嘢先。

你同佢傾掂數,要結婚都要等你做咗想做嘅嘢先?

真係冇,真係冇傾過。真係未諗住,大家都係講緊工作。

同步進行

珍珠都冇咁真,早幾個月帶着兒子巧遇祖兒,吹咗好耐水。

幾年不見,看到我已經有個幾歲的兒子,祖兒的確係咁講:「我都差唔多喇,都想呢兩三年可以做媽咪!」我真係唔覺容祖兒嗰下喺度講緊笑。

這一天,我發現搵個天后做女朋友嘅另一難處:當男朋友終於等到機會要全力搏殺等發圍喇,個女朋友卻晨早到咗高峰,可能想停一停,唞一唞。 Anyway,有傾結婚也好,冇傾也好,世間上不是有樣嘢,叫同步進行嗎?事業同婚姻可以並存喎!

鍾意就快D Share啦!