網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年4月10日 星期五

百萬片酬殺入荷里活 廖碧兒做女殺手 [忽然1周 - 1028] 廖碧兒,MW,



素顏開會

身為電影中第二女主角的廖碧兒,於上月底抵達大馬柔佛。開鏡前她素顏出席電影會議,與來自不同國家的演員交流。

娛樂喧

百萬片酬殺入荷里活 廖碧兒做女殺手

4前年港視挖角潮,大台花旦廖碧兒選擇跳槽,可惜港視不獲發牌。其後她北上發展卻未有起色,加上兩舊愛劉愷威與陳豪都結婚生仔,廖碧兒陷入雙失局面。

去年廖碧兒轉簽新經理人公司,即獲電影公司垂青。現時她正身在大馬,夥拍「超人」班頓羅夫( Brandon Routh)及張雨綺,拍攝荷里活電影《蒸發太平洋》。據知廖碧兒做第二女主角飾演女殺手,片酬過百萬。身手不凡的她,看來想步 Maggie Q後塵,殺入荷里活搵食。

廖碧兒 01年參選華姐奪冠後受大台力捧,不過 08年被指搭上「富二代」林忠豪,與男友陳豪分手,形象插水,由花旦變配角。 11年她決定離開大台簽港視,兩年前拍畢港視劇集《童話戀曲 201314》後,便鮮有在香港演出。近年她主力在內地拍劇,不過人氣未有起色。

現年 36歲的她,演藝事業浮沉多年,去年轉簽風尚國際經理人公司後即現轉機,現時正拍西片《蒸發太平洋》。據知該片由中美兩間電影公司合資,荷里活團隊負責製作,主要拍攝場地位於馬來西亞柔佛的松林基地影棚。男女主角分別是曾飾演《超人-強戰回歸》的男主角班頓羅夫( Brandon Routh)及「星女郎」張雨綺,其他演員包括王敏德哥哥王盛德、台灣演員王陽明等。

同超人做對手戲

據知廖碧兒今次參演不單片酬逾百萬,更有機會與「超人」演對手戲。知情人士透露:「 Bernice(廖碧兒)今次飾演女殺手,佢喺開拍前兩個月先出現喺演員名單內。導演周文武貝一直都未決定到呢個角色俾邊個做,後來有朋友介紹 Bernice俾佢識。經過 casting,監製知道 Bernice喺加拿大長大,英文一定冇問題,加上佢個樣似係 mix,無論內地定外國 market都啱! Bernice做第二女主角,當然開心,不過最吸引佢嘅係可以同真正嘅荷里活大星拍戲。」

本刊就收過百萬片酬殺入荷里活致電廖碧兒經理人查詢,不過經理人 Michelle指因已簽電影保密協議而拒絕回應,不過她表示廖會在當地逗留兩個月拍攝電影。

「超人」做男主角

電影由「超人」 Brandon Routh(右)及張雨綺(中)領銜主演,電影開拍前眾演員圍讀劇本。

《蒸發大平洋》由中美合資,據知電影對白以英語為主。而女主角張雨綺從未拍過西片,未知她能否應付英語對白?

電影海報上印有 2015年冬季上映,更預告將會以 3D形式製作。

09年拍西片

2009年廖碧兒首次接拍西片《 The King of Fighters》演女殺手 Vice, Maggie Q是該片的女主角,導演是陳嘉上。不過電影唔收得,在香港亦沒有上映。

成功轉型做打女

其實廖碧兒曾經接拍過不少動作電影,硬橋硬馬的她絕對不是花瓶,知情人士指:「 Bernice 09年曾經拍過羅守耀執導嘅《滅門》,當時佢嘅打女角色令人留下深印象。同年再拍西片《 The King of Fighters》,佢飾演嘅 Vice都係一個殺手,雖然嗰套戲唔收得,不過導演睇過套戲覺得 Bernice做得唔錯。今次佢再扮女殺手,應該手到拿來其實 Bernice覺得香港市場唔係太適合佢,好似 Maggie Q咁拍西片做國際明星仲好」

廖碧兒除了減磅迎合角色外,當中有不少動作場面,她都要求親身上陣,似乎視今次為翻身之作。雖然在娛樂圈浮浮沉沉多年,但今次拍到荷里活製作都全靠她自己努力,唔通真係塞翁失馬,焉知非福?

打成一片

忙於拍攝的廖碧兒不忘更新微博,日前她上載與戲中對手、曾參演美劇《 Walking Dead》的美籍演員 Vincent Ward合照。

野外觀光

適逢劇組休假,廖碧兒為演好女殺手一角,努力行山 keep fit。她所行的南峇山(Mount Lambak),是當地的旅遊景點。

休假當旅行

參觀陶窰

拍攝影棚位於柔佛,當地盛產陶製品,廖碧兒到當地工場參觀,實行寓工作於娛樂。

打出新血路

廖碧兒曾被力捧為大台花旦,不過大多飾花瓶角色,她意識到單憑外貌難以殺出重圍, 09年決定轉型做打女,接拍《滅門》及西片《 The King of Fighters》。廖碧兒有芭蕾舞底子加上曾學習跆拳道 6年,應付高難度動作及打鬥場面綽綽有餘,她 2012年拍攝《葉問前傳》時,更拜師學詠春。

《滅門》

《葉問前傳》

鍾意就快D Share啦!