網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年4月10日 星期五

夏蕙 BB進擊立法會 [忽然1周 - 1028] 夏蕙,黃夏蕙,MW,



靚抽王

夏蕙 BB進擊立法會

今年 83歲嘅夏蕙 BB,去到下個世紀都一樣有新搞作,不過勢估唔到佢今次玩咁大,竟然話要參選立法會!不管你信不信,我娛文樂作為佢永久嘅粉絲,反正就信佢一定得!以下就分析一下,點解我話佢如果參選一定 sure win啦:

代佗衰家幫香港求籤

每年夏蕙 BB都會去黃大仙上頭炷香,此舉早已成為香港人嘅集體回憶。相反,某建制派中人年年去幫香港人求籤,求親都唔慌好嘢,感覺上非常佗衰家。先唔理夏蕙 BB喺立法會有乜功能,淨係由佢去幫香港人上香求籤,已經有用過好多垃圾會議員

與香港人生死與共

正所謂人人都識,已經係政績!好多立法會議員,既唔知佢哋為香港人做過乜?連個名我哋都未聽過。相反,夏蕙 BB就人人都識,佢 80歲大壽嗰年人人都上臉書幫佢做生日;佢暈低入廠,大家都非常關心。嗱,呢啲就叫民意!

夏蕙 BB的政績

雖然未入政壇,但係夏蕙 BB已經多次企出嚟為港人發聲,有人仲稱佢為「香港良心」,以下就係佢多年嘅貢獻:

荒謬現象學

每期荒謬現象學為你解構娛圈嘅不尋常現象!

鍾意就快D Share啦!