網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年4月16日 星期四

賭王講中咗 超欣靚到不得了 [壹週刊 - 1310] 超欣,賭王,何鴻燊,何超欣,M1,



15歲

仲有兩個月先滿十六歲嘅超欣,比大家姐超盈高瘦,有台型得多。

同你吟一吟

賭王講中咗 超欣靚到不得了

小學畢業後就去咗英國讀書嘅何家四房孻女何超欣,復活假期返咗香港探老豆,上星期三(四月八日),四太梁安琪帶埋大女超盈同超欣全女班去咗利園 Cova歎下午茶。三母女 gathering,四房男丁全部冇份。

女大十八變,嚟緊六月先十六歲嘅超欣,愈大愈省鏡,何鴻燊當年預告細細女「靚到不得了」,果然有眼光!

飲 tea個半鐘,三母女分三架車走,《壹》仔上前問候賭王近況,四太笑笑口話何生身體好好,但因為現階段仲係有流感,為安全起見,少咗出街。

冇所謂啦,反正超欣有長假就撲返嚟,賭王有靚到不得了嘅寶貝女陪,肯定生猛!

13歲

女大十八變,超欣愈大愈靚女,同哥哥猷君一樣,絕對係四房傑出之作。

14歲

見到《壹》仔鏡頭,四太即刻通水話俾超欣知。

超盈架車最後到,三母女分車走,有錢人,車多司機多,係好合理嘅。

超欣走先,四太就留低等埋超盈一齊走。

鍾意就快D Share啦!