網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年4月29日 星期三

鄧穎芝寸舊愛要檢點 鄧穎芝,

何雁詩

鄧穎芝寸舊愛要檢點

歌手鄧穎芝對於舊愛林師傑被拍得到酒店幽會,身在韓國的她在電話中回應:「我都講 『若要人不知唔好太低B』,如果個女仔真係佢女友都好正常啫。(林師傑冇承認戀情喎?)佢怕影響事業啫,但我覺得做藝人或新人,不如畀心機做嘢,唔好搞咁多負面新聞,要檢點啲,我祝佢前途似錦。」可覺得跟對方早分手是好事?她只覺得現時很開心,剛剛才欣賞完韓國組合Big Bang演唱會。

林師傑的前緋聞女友何雁詩就驚訝問:「唔會啩?大家都有屋企,我希望唔係真啦,因為對男仔、女仔事業都有影響。」又謂不想做「八婆」,故不會追問。同是「巨聲幫」出身的吳業坤則愕然問:「係真唔係呀?」

至於林師傑唱片公司CEO何哲圖在電話中說:「佢哋應該係朋友啫,兩個都未結婚,正常交往。(林師傑話唔公開戀情係怕公司雪藏?)佢擔心啫,公司唔會干涉歌手私人事。(使唔使『照肺』?)唔使,佢嚟緊會照做新歌。」

鄧穎芝勸藝人不應搞這麼多負面新聞。
  • 鄧穎芝勸藝人不應搞這麼多負面新聞。
鄧穎芝與林師傑曾被影到拖手拍拖。
  • 鄧穎芝與林師傑曾被影到拖手拍拖。
鍾意就快D Share啦!