網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年4月11日 星期六

G.E.M.想退出娛圈? 下一段戀情以結婚為前提 G.E.M.,G.E.M,鄧紫棋,



【渴望戀愛】G.E.M.想退出娛圈? 下一段戀情以結婚為前提

2015-04-11 10:11:00



(微博圖片)

「人紅是非多」嘅G.E.M.(鄧紫棋)噚日喺內地出席品牌活動,被問近日是非纏身、被指「耍大牌」一事,G.E.M.向內地傳媒直言:「確實曾經有過想要退出娛樂圈的念頭,但是親朋好友一直支持著我。」

G.E.M.面對喺內地走紅後,網民對佢嘅批評,佢續言:「這是每一個藝人成長中所必經的道路。幸好我的親人和圈內好友都會幫我排解壓力,這讓我感到非常開心和感動。」問及係唔係真係考慮退出娛圈,G.E.M.解釋:「確實有過這樣的念頭,但是冷靜下來之後覺得還是要堅持自己所喜愛的事業,不能因為一點挫折就放棄最重要的事情。」

對於G.E.M.出道以嚟,只係同舊愛林宥嘉傳過緋聞,G.E.M.透露:「我內心還是很渴望戀愛,但是希望下一段戀情可以以結婚為前提,能夠開花結果幸福地走到最後。」佢更笑言自己現時鍾意喺屋企學煮嘢,談及自己今後嘅計劃,G.E.M.似乎想繼續喺內地吸金,「預告」自己將喺5月開始全國巡迴演出,下半年先推出佢創作嘅專輯。

問及最近有唔少新晉歌手進軍內地影視圈,G.E.M.表示如果有機會合適佢都想試,會唔會再參加「真人騷」,G.E.M.就指:「這個要看時間的調配,『無懼挑戰,成就自我』是鄧紫棋的座右銘。」據知,近日鄧紫棋還將前往美國Mojave太空站進行「太空之旅」,好快就會成為首位登上太空嘅華人歌手。

鍾意就快D Share啦!