掃呢頁CODE去手機

2015年5月15日 星期五

唔回家 班女去邊? [忽然1周 - 1033] MW,



有指郭少芸喺劇中執番個尾彩,吳家樂會返佢身邊,但龔嘉欣又點算呢?

媽咪姐

唔回家 班女去邊?

唔經唔覺大台拍咗 3年嘅《愛•回家》,拍多 1個禮拜就收爐,班演員梗係唔捨得尤其係馬家嘅人,少咗份穩定收入,媽咪姐都戥佢哋肉痛呀!








之但係咁,天下無不散之筵席,呢排佢哋一開工就圍埋食飯,似乎係準備隨時 farewell咁。演孻姑嘅郭少芸就話大佬劉丹最唔捨得佢,但丹爺唔使開工就返大陸打 golf,只係約家嫂林漪娸,都冇約郭少芸囉。查實媽咪姐對其他姐仔嘅去向關心多啲,話晒之前《愛》劇換血,叮走咗幾個,臨別秋波好頭好尾,係時候回家團圓

郭少芸話劉丹做咗佢 3年大佬,最唔捨得一定係佢。呢樣真係要問下丹爺先知喇!

劉丹一休息就北上打高爾夫球,有時仲約埋林漪娸同行,不過冇預郭少芸。

對住幾年又日日見,點都有感情,難怪倒數拍攝日,大家會覺得失落。

等做人妻

朱慧敏喺最後一集回歸,重遇馬壯。但係佢日前拉傷咗,貼到成個膊頭都係膠布,睇落幾傷吓喎!

「茜伊」張嘉兒同高 Ling喺劇中好 friend,嚟緊張嘉兒結婚,預唔預呢位劇中姊妹做伴娘呢?

做孝順女

林漪女其忙咗幾年,終於有時間唞下陪下家人,睇佢同阿媽繑住手行街,就知家庭樂係幾咁重要

回家湊仔

姚瑩瑩同區瑞偉呢條感情線,唔知最後係咪 happy ending。但姚瑩瑩拍完劇返屋企湊仔,係好肯定嘅事。

繼續拍劇

陳庭欣喺《愛》劇戲份唔多,所以停播對佢影響唔大。依家佢就拍緊《公公出宮》,同姜大衞合作。

鍾意就快D Share啦!