掃呢頁CODE去手機

2015年5月15日 星期五

夫婚夫Eddie被指偷嗒長腿妹 朱慧敏:縱然受傷,也要自強 朱慧敏 Eddie 彭懷安





其他影片:>>






Eddie同朱慧敏拍拖以來,雖然佢哋期間經歷唔少風浪,但Eddie決定修心養性,今年2月更公布會迎娶朱慧敏。婚訊曝光後,佢哋亦恩愛到痺,更不時被影到拍拖行街。但今日有報道影到Eddie喺上個月4號漏夜密會嫩口長腿妹。佢哋約喺北角見面,長腿妹一見Eddie就主動出撃,繑實Eddie雙手。之後佢哋去咗附近便利店買酒飲,其間長腿妺不時摸Eddie塊面,幾鬼癡纏呀!之後佢哋齊齊上咗北角一幢大廈,估計嗰度應該係女方屋企。

玩到上樓又如何?Eddie兩日後隨即交人,同朱慧敏齊齊出街去金舖試首飾,為婚事作好準備。朱慧敏全程冇異樣,仲小鳥依人拖住未婚夫㖭!照咁嘅形勢,朱慧敏應該仲係唔知情。事關上個月中,佢仲為Eddie慶祝生日。

不過今個月6號,朱慧敏喺微博出po,佢話:「縱然受傷,也要有型。自強不息,正能量是必須的。」佢仲俾咗兩個手臂公仔為自己加油,唔知係咪有弦外之音呢?本刊今早亦打過電話俾朱慧敏,不過佢未有接聽。

鍾意就快D Share啦!