掃呢頁CODE去手機

2015年5月15日 星期五

張耀揚 銅記車手 [忽然1周 - 1033] 張耀揚,MW,



張耀揚可能依家生活比較正常,所以肥咗,好彩佢有運動,仲 keep到吓。

媽咪姐

張耀揚 銅記車手

《古惑仔》嘅「烏鴉哥」張耀揚,都曾經瘋魔過一時,媽咪姐幾個姪仔迷佢仲多過陳浩南㖭!可惜舊年 7月佢喺北京涉吸毒同嫖娼被捕,被拘留 20日後先獲釋。不過都係嗰句:人誰無錯,肯改過就得。獲釋後低調返咗香港嘅張耀揚,近排密密操 fit身體。前個星期六,媽咪姐就喺銅記捕獲佢同個 friend激凸踩車,搣甩咗不良嗜好,回復健康嘅體魄,仲喺馬路左穿右插,好似拍緊戲咁!嘩,幾型呀!







不過始終人到中年,個樣開始憔悴,已經有啲走樣,再睇清楚佢個 friend,有冇啲面善?佢咪拍《晚 9朝 5》同周嘉玲一 pair嗰個張鴻安囉,當年都係好靚仔好英㗎!但退出咗模界之後……我哋都係睇番「烏鴉哥」啦。

星期六嘅銅鑼灣多車到爆,「烏鴉哥」不愧為「烏鴉哥」,人多車多一樣冇有怕,左穿右插,英到佢呀!

好牙煙喎!

當年張鴻安高大靚仔,仲要眼細細,媽咪姐最 buy!唔比陳豪(右)輸蝕㗎,不過家陣就……典型麻甩佬囉。

兩個中佬咁耐冇蒲頭,依然有粉絲搵佢哋集郵。所以話少少失意等於激勵一啲冇錯。

鍾意就快D Share啦!