掃呢頁CODE去手機

2015年5月5日 星期二

27歲賺1億退休散錢 3 週後自覺勁無聊 政治時事,



通常大把身家嘅人,都好鍾意講呢啲風涼說語,「錢係買唔到快樂嘅」。美國一名青年卡德爾(Jon Carder)憑著賣走一個佢自創嘅網站,27歲已經賺咗近億港元身家;自此就開始過佢嘅退休生活,日日同朋友開Party,唔係唱歌就係跳舞,但3個星期過去,佢已經覺得好無聊,於是又再重返工作崗位。

《每日郵報》報導,卡德爾學生時間創立咗個嬰兒用品網店,22歲賣走網站賺咗幾十萬美金,當時佢父母仲以為佢販毒,竟然賺咁多錢。之後就創立咗過借貸資訊網站,27歲時就以1千萬美金賣出。自此卡德爾就覺得要享受一下 人生,先飛去印尼過著「日夜笙歌」的生活; 不過有錢嘅係佢,唔係佢嘅朋友,所以當佢啲好友們放完假返工後,得番卡德爾一個玩,當然會覺得悶,於是他又買咗網站,重新投入工作;再者佢經過咁嘅生活之後,佢明白到金錢係買唔到快樂嘅!

可惜,睇完成個故事,都覺得佢講緊風涼話嘅。壹仔,真係都想經歷一下,夜夜笙歌後,可以「有能力」領會金錢買唔到快樂呢個道理。
鍾意就快D Share啦!