網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年5月17日 星期日

陳豪陳茵媺湊兩子逛街 證婚姻冇問題 茵媺,陳豪,陳茵媺,



陳豪同陳茵媺Aimee結婚兩年,話咁快已經生咗兩個仔仔,生活幸福美滿。不過近日有傳Aimee產後脾氣變暴躁,成日拎陳豪出氣,搞到陳豪要搬返將軍澳舊居避風頭,兩公婆更因此傳出婚姻亮紅燈。不過,陳豪同陳茵媺日前成家出嚟行街晒恩愛,以行動粉碎婚變傳聞,陳豪更透露話有機會希望追多個女添。

日前陳豪帶陳茵媺同兩個仔仔出去行街,期間兩公婆一人推一架BB車湊B,不過陳豪亦冇因湊B冷落老婆,佢都不時輕攬老婆纖腰,又對老婆冧笑,真希恩愛到暈。

而陳豪接受訪問時表示,因為大埔住所要裝修,而且將軍澳住所又近佢返工,所以佢先搬返去將軍澳,成件事同婚變無關。問到遲吓會唔會追多個女,陳豪就話好,不過依家都係等太太休養吓身體先啦。

據知陳豪依家唔想老婆太辛苦,所以幫佢推咗好多工作,依家主要靠自己賺錢養家。
鍾意就快D Share啦!