網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年5月17日 星期日

鄭秀文爆Seed 成皮都有人睇,儍仔嚟㗎 鄭秀文,



鄭秀文爆Seed 成皮都有人睇,儍仔嚟㗎



其他影片:>>






Sammi寸爆G.E.M.:成皮都有人睇 儍仔嚟㗎

【澳門直擊】鄭秀文(Sammi)「Touch Mi世界巡迴演唱會」移師到澳門金光綜藝館舉行,一連兩場演唱會前晚開鑼,頭場座無虛席,老公許志安一樣未見影蹤。澳門站,Sammi準備了4套新衫,首先穿上以羅馬戰士為概念的舞衣領唱《Bang Bang Bang》揭開序幕。

在演唱會舉行期間Sammi走到觀眾席問價,她問:「幾錢一張飛?1,680蚊?168蚊呀,吓,前面要3,000蚊同9,000蚊,好抵睇呀,香港成皮都有人睇,儍仔嚟㗎,但我嘅演唱會有乜好睇,只係載歌載舞。」Sammi如此一問,不期然令人聯想起鄧紫棋(G.E.M.)以近8,000元天價發售倫敦演唱會門票的新聞,確是一語中的。



■Sammi前晚在澳門開騷,一身黑色喱士透視長裙性感誘人。



■G.E.M.在倫敦的演唱會門票索價約8,000元。

資料圖片



■一襲紅色拖尾長裙的Sammi與嘉賓林奕匡合唱。



■羅馬戰士巨鵰造型,被指靈感來自老公許志安。

開場寓意大鵬展翅

Sammi演唱會4套新衫各具特色,當中不乏性感衣飾,Sammi跟嘉賓林奕匡合唱《時間之光》時,換上一條紅色拖尾長裙,穿上12吋高踭鞋,舉步維艱,上落都要林奕匡攙扶。Sammi在後台接受訪問時表示巡迴演唱會歌衫不惜工本,被問到第一套歌衫「巨鵰」是不是在安仔身上找到靈感,Sammi哈哈大笑說:「叫『大鵬展翅』寓意我要高飛。」向Sammi求證安仔有否到場欣賞,Sammi故作神秘說:「唔話你知,等你心思思。」Sammi表示安仔演唱會她不現身是不想搶鏡,她說:「咁係屬於佢嘅show,焦點喺佢度好啲,我都有做份內事,做樣都要。」

至於安仔尾場自彈自唱《不要驚動愛情》,Sammi說:「佢顧住練琴練肌唔記得念歌詞,但係有誠意,我好感動,年紀咁大仲學琴,換轉係我40幾歲嚟學,唔好話手指硬,頸都硬,某程度上係意志力,佢令我有少少啟發,有啲嘢唔好未做就先驚,好amazing。」

採訪:馬建華

攝影:沈健程



■Sammi將香港站的舞台設計搬到澳門給觀眾欣賞。



■小粉絲何超蓮專程到後台探望偶像Sammi。

微博圖片

鍾意就快D Share啦!