網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年5月17日 星期日

黃翠如自爆失戀 翠如,黃翠如,



自從黃翠如同蕭正楠(Edwin)拍拖後,翠如BB就變得非常風騷!計落呢對戀人拍拖已經滿一年,應該仲好Sweet。不過,早幾日,翠如BB忽然喺instagram自爆「失戀了」。

原來翠如BB所謂「失戀了」,係講佢隻貓失戀,佢同蕭正楠仍然好冤氣。不過,翠如BB咁搞法,就已經嚇親唔少人。

近排佢兩個各有各忙拍劇,翠如BB更加呻爆呢個月都冇時間同男朋友慶祝拍拖周年,佢哋兩個咪惟有透過instagram耍花槍,兼密密傳情囉!早幾日,翠如BB Post咗張本來開胸、但只喺見到膊頭嘅自拍相,點知Edwin一睇到就忍唔住投訴:「咁少布嘅…(再加一個無眼睇表情符號)」。

其實相入面嘅翠如BB,根本密實到連啲啲事業線都睇唔到,講真句,佢有時出騷都open過呢張相多多聲啦,佢兩個仲唔係當眾打情罵俏,晒幸福咩。

鍾意就快D Share啦!