網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年5月9日 星期六

老婆密會單車手 魏駿傑:我都多女埋身 魏駿傑,



魏駿傑話自己雖然五十歲人,但都型型哋兼仲有女埋身,而且佢仲話自己依家冇得搞搞震。

next 1/1 pre

今期《好報》獨家踢爆魏駿傑老婆背夫密會單車手鄧宏業。

next 1/1 pre

《好報》報道,據友人透露,張利華曾向好友呻過話想離婚。

next 1/1 pre

張利華與鄧宏業約會當日表現親密,大家睇吓左圖嘅鄧宏業嘅眼神。

next 1/1 pre

佢哋仲要攬晒腰,但鄧宏業事後接受《東網》訪問時,就強調冇攬腰,唔通係角度嘅問題?

next 1/1 pre

張利華昨日現身時,強調與鄧宏業只係正常朋友,而佢同魏駿傑就感情不變。

next 1/1 pre

鄧宏業亦晒出與女友的甜蜜合照,強調與張利華只是朋友。

next 1/1 pre

魏駿傑七年前與張利華閃婚。

next 1/1 pre

魏駿傑對囡囡十分痛錫,經常被拍得做湊仔公。

next 1/1 pre

現年47歲的魏駿傑自與拍拖9年的滕麗名分手後,即極速戀上比自己年輕20載的重慶大學生張利華,拍拖大半年就決定於2008年閃婚,現育有一名快將5歲的女兒。

今年正值兩公婆「七年之癢」,最新一期《好報》爆出今年27歲的嫩妻張利華,與前港隊單車名將鄧宏業在郵輪碼頭摸黑散步,期間男方更出手攬張利華纖腰兼幫手挽袋,張利華與魏駿傑婚姻旋即亮起紅燈!

而報道一出,身在西安登台的魏駿傑接受《東網》電話訪問時,坦言不認識鄧宏業,並指是由朋友告知自己有「婚變」新聞。不過他亦護妻心切,指朋友食飯是正常事兼笑言:「食飯啫,我都有好多,下次我都約人妻去食飯先。」

問到是否有「七年之癢」,年近50的魏駿傑即語出驚人酸溜溜「反擊」指自己「多女埋身」:「冇七年之癢,自己成日一見靚女就身痕,男人點會修心養性,不過結咗婚又有囡囡,冇得搞。雖然我就嚟50歲,都型型哋,有女埋吓身,依家大個仔,有埋囡囡之後就冇咁貪玩,收晒火,依家同老婆嗌交都係就佢。」

而昨午二時許,張利華與囡囡Jessica駕車返回西貢寓所,同行還有一名搭的士到場的女友人。她強調與鄧宏業是正常朋友,亦有向老公交代與鄧宏業外出,並堅稱與老公感情不變:「每人都會鬧交,咁鬧完交之後唔會影響到感情,始終係一家人,冇影響到感情。」

鍾意就快D Share啦!