掃呢頁CODE去手機

2015年5月16日 星期六

難忍Eddie屢偷食 朱慧敏決延婚期 Eddie,朱慧敏,



【短片】【吳浩康翻版】難忍Eddie屢偷食 朱慧敏決延婚期

2015-05-16 00:20:00



其他影片:>>






【吳浩康翻版】難忍Eddie屢偷食 朱慧敏決延婚期

一邊在拍攝劇集《愛‧回家》,可是收工回到家……愛,是否還在……

今晚喺西環堅尼地城電車總站同馬壯黎諾懿拍happy ending嘅朱慧敏,頭先有個break,即再接受傳媒訪問,表現大方鎮定。

問及心情是否平伏了一點?朱慧敏表示:「……要冷靜……。」又不斷向傳媒重申:「其實佢(未婚夫Eddie)係一個好人,佢真係一個好人。」那是否好人到關懷其他女仔?朱慧敏聞言,神情平靜,未有回應。朱慧敏又謂,雖然有晒相有晒片,但唔一定代表事實之全部,故需要再了解究竟真相為何。

至於方才第一次訪問中,朱慧敏指男方有前科,依家佢就話:「又唔可以咁講,有好多嘢我未清楚知道……我係……佢係一個好人,無可否認佢係一個好好嘅人,心地好善良。但去到婚姻嘅時候,可能我哋嘅相處同價值觀……我哋兩個都需要磨合同進步,去成長。」

兩口子本來積極籌備婚禮,卻爆出Eddie一再偷食事件,仲斷正,令朱慧敏難過之餘,亦面目無光。問到酒席安排進展如何?朱慧敏表示:「依家由佢先,應該會延期。我個人…我係希望要延遲,因為畢竟係真係…我哋之間係有啲嘢需要處理咗先。唔同話拍拖、談戀愛咁樣樣,我哋都三十幾歲人喇,婚姻同戀愛係兩樣嘢。我相信呢件事係好好嘅……俾我哋兩個一個磨練同成長機會。有好多關口我哋要過,如果過到,咁就非常之好啦,即係……都係希望前面開花結果……嗰個目標。」

那可有一刻諗過唔想結婚住?朱慧敏諗咗一諗,謂:「依家我答唔到你。」咁Eddie有冇搵你?朱慧敏話男方有打過俾佢。

那現在可有同Eddie同居?朱慧敏平靜說:「一路無同居。」

之前吳浩康因為屢偷食仲斷正,上埋周刊封面,終令鍾舒漫心死,取消婚事;如今朱慧敏亦坦言將婚事延期,但就謂與第三者無關。朱慧敏話:「其實本身已冷戰一個月,唔關第三者事,係平時傾嘢有爭拗……」



採訪、攝影:梁繼光、吳耀輝







鍾意就快D Share啦!