網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年5月27日 星期三

杜汶澤睇起靚女化妝師 [FACE - 418] 杜汶澤,MF,



CoCo本身 5呎 7吋高加 4吋高踭鞋,當日高阿澤成個頭咁滯,而阿澤亦不停介紹 CoCo畀記者識!呢位前老闆都算唔話得。

全知言

杜汶澤睇起靚女化妝師

袁嘉敏喺《鴨王》一脫成名,雖然𠵱家靜咗,不過點都叫紅過,估唔到咁快又有新女接力,佢就係杜汶澤位化妝師陳意嵐 CoCo,今次喺新片《選老坐》有份跳艷舞,仲同阿澤有床戲添。

新戲開鏡當日仲可以拍住秋生企中間位,真係羡慕死同場嘅過氣𡃁模趙碩之呢位 CoCo其實 08年就出道喇,當時叫 Jac Ann拍過 Sony平面廣告,曾有翻版阿嬌稱號,後來𡃁模熱減,佢就轉行做化妝師,𠵱家又有機會喇!所以話娛樂圈係鬥長命, CoCo記住把握呢個第二機會呀!

阿澤喺新戲《選老坐》做演員兼監製,專登俾 CoCo企喺秋生隔籬,擺明俾位佢上。

趙碩之樣就靚咗,仲被網友話佢係「張栢芝+張曼玉」,不過「事業線」就依然同以前一樣咁有實力。

CoCo當年叫 Jac Ann, 08年 20歲出道,拍過 Sony廣告,有樣有身材,當年都係上位 model之一。當年仲以𡃁模身份接受過本刊訪問,話想挑戰阿嬌㗎!

鍾意就快D Share啦!