網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年5月27日 星期三

冇碇企 有線黨迫走 染髮大細超 阿感控訴:余詠珊講過舊嘅要走 [FACE - 418] MF,余詠珊,阿感,黎國輝



黎國輝的台灣 dancer未婚妻連佳優( YoYo)為張惠妹排舞師,阿感還埋騷就自由身,𠵱家得閒就去台灣陪女友及看鋪。網上圖片

真面目

冇碇企 有線黨迫走 染髮大細超 阿感控訴:余詠珊講過舊嘅要走

喺大台冇高層撐腰,任你幾有實力都一樣冇運行。

近年余詠珊權傾朝野,狂搵自己友有線幫入大台,曾經一度係 J2搶手主持嘅阿感(黎國輝),唔係「余黨」即被棄用,就算簽埋經理人合約都無嘢撈,連人生自由都冇埋,試過因為染髮被人照肺。不獲續約的阿感重提舊事依然火起,他說:「叻哥可以染頭髮,阿感就唔可以染,呢啲咩道理!」仲大爆冇後台嘅「親生仔」,自己敲監製門機會喎,他說:「經理人叫我自己去搵監製 social,我亦知有個由三、四綫敲到上一、二綫。」大台真係門常開喎。

35歲阿感(黎國輝) 2000年拍港台青春劇《青春@Y2K》入行(同劇有阿 Sa和余文樂等),之後做港台 DJ再喺 10年入大台,由於做司儀騷多密食,大台見佢多 job有水可抽,即簽他為親生仔。他說:「我做咗好多街騷,有一日叫我上去藝員部,話要簽我做經理人約,跟住攞份合約俾我簽,我冇得揀㗎。」

阿感話晒算係潮人,鐘意染髮好正常,但就被藝員部高層叫佢染番黑或者戴帽出鏡,阿感喺微博呻完,最後都就範,至於叻哥嗰頭梗係日日唔同色啦。《蘋果日報》圖片

當日因染髮被照肺,阿感嬲到喺微博發炮,駁嘴嘅下場就係被大台掟入雪櫃。

約滿冇人理

做咗「親生仔」,阿感被派去 J2台做開荒牛,同范振鋒主持嘅《范後感》亦有口碑,但近年余詠珊入主大台,將自己當年有線舊將撬晒去大台,上年阿感即被掟去冇人睇嘅無綫網絡電視主持《低俗講波團》,之後就冇 job安排;半年前被通知完約,但原來阿感仲爭大台 20個騷,大台想叫阿感做番娛樂台跑腿,還完騷就正式 bye bye。

阿感說:「同佢哋傾咗開新節目還咗佢(騷), 7月開拍可能會去台灣取景。我當還騷,同埋挑戰下佢哋(有線幫)囉! Sandy(余詠珊)都有講過啦,舊嘅一定要走,新嘅先會嚟!」

由親生仔變棄將,阿感講起都火起。 13年試過因為染髮問題被高層照肺,他說:「叻哥可以染髮,阿感就唔可以!呢啲咩道理!」仲話啲經理人唔做嘢,他說:「佢哋叫我去敲監製門,自己搵啲監製 social,我自己𢱑生意,咁簽經理人做咩先?有好多人敲㗎,敲門分分鐘要排隊,有啲人因為咁多咗角色做,由啲三、四綫升到上二、三綫,之後一、二綫。」唔同你 friend做乜要俾嘢你做?排吓隊先

J2已被余黨入侵,唯獨阿 Bob同王梓軒主持嘅《 Big Boys Club》仲未斷氣,不過遲啲就唔知喇!

阿感話自己唔係聽話藝人,亦因為有自己意見被打壓,上年被掟去冇人睇嘅無綫網絡電視做《低俗講波團》主持,節目主打係盧覓雪、泰山同黃毓民,阿感擺明係閒角。網上圖片

余詠珊入主, J2成為「有綫幫」落腳地,而三位前有綫主持,喺 J2已有新節目《娛樂 3兄弟》。網上圖片

台灣發圍做潮人

阿感 7月做埋 J2節目還完 20個騷,同大台正式再見,不過離開大台阿感仲好搵,除咗同未婚妻喺台北市敦化南路開潮店 AYO_brand,阿感仲話多咗好多司儀騷做。他說:「我兩星期做咗 5個騷喇!月底仲有 1個!」

阿感同女友連佳優( YoYo)感情好,上年仲喺小豬演唱會上求婚成功。《蘋果日報》圖片

7月幫大台主持新節目,未婚妻亦會幫手,𠵱家亦有香港波鞋鋪搵阿感拍片宣傳,總算搵到食!網上圖片

網上圖片

余黨常出現

講咗 N次余詠珊入咗大台後,幾乎將成個有線搬過嚟,回帶睇下佢啲「余黨」有幾叠馬啦,幾乎大台所有頻道都見到佢哋出現。

洪永城 李佳芯

網上圖片

一位係余黨男一,另一位靠《學是學非》上位,更係新姣精。

陸浩明

網上圖片

上位速度僅次於洪永城,淨係《食平 D》都做咗 3輯

區永權

網上圖片

當年有線一哥去咗 now,之後再嚟大台,上週六大騷《萬眾同心公益金》做埋主持添!

翠如 BB

網上圖片

再度成為珍姐愛將,同馬明拍完《為食神探》就拍《愛.回家 2》有排忙。

鍾意就快D Share啦!