網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年5月12日 星期二

陳凱琳被「KC」喚「Honey」 KC係鄭嘉穎? 凱琳,鄭嘉穎,嘉穎,陳凱琳,



【琳鄭戀】陳凱琳被「KC」喚「Honey」 KC係鄭嘉穎?

2015-05-12 13:27:00



(資料圖片)

近日無綫上位花旦陳凱琳同鄭嘉穎傳出「父女戀」,有報道指嘉穎希望有約會發展空間,至於陳凱琳日前出席慧妍雅集嘅慈善舞會時,被問到佢同嘉穎嘅關係時,佢就話:「係呀,0依家開始喇...」不過事後佢就話係開始訪問咁話。

今日再有周刊報道呢段「琳鄭戀」,事緣該周刊日前影到陳凱琳,指陳凱琳同一個叫KC嘅人密密短訊,而呢個叫KC嘅人,就稱呼陳凱琳做「Honey」,仲向陳凱琳報告行踨,咁呢位「KC」會係邊個呢?

嗱,有啲嘢就係咁啱得咁橋呀,鄭嘉穎嘅英文名係Kevin Cheng,簡寫就係「KC」,又咁啱嘉穎個微博名都係叫「鄭嘉穎KC」,嗯…咁叫陳凱琳做「Honey」嘅「KC」會唔會「鄭嘉穎KC」本人呢?真係要佢兩個先知喇。



有報道指鄭嘉穎坦言有約會發展空間。(資料圖片)



嘉穎微博名都有KC喎!(微博圖片)



陳凱琳日前出席活動,被問到同嘉穎關係時,佢就話:「係呀,0依家開始喇。」(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!