網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年6月19日 星期五

向佐前度反擊:別沒完沒了 [忽然1周 - 1038] 向佐,MW,



王秋紫同向佐嘅關係已是過去式,今次多得向太提起佢,又有機會見報。

媽咪姐

向佐前度反擊:別沒完沒了

向佐到底有冇賭波輸錢?有冇借咗 1百萬唔還,搞到債主搵佢阿媽向太填氹?真係得佢哋先知。但係向佐前女友、 28歲嘅中國演員王秋紫,忽然捲入呢單「借錢唔還」疑案,俾向太話佢設局借前度上位喎!








不過,王秋紫並唔係省油的燈,喺微博冇開名,但寫住「大媽,求您一件事就一件。我真不懼你們,您太小看現在的人,沒誰怕誰,大不了就是一死。」講到好兇狠,不過佢都有補鑊,話大家都係女人,希望唔好再提佢。媽咪姐想講句,劇情有冇咁豐富?好似《武則天》咁呀!

王秋紫冇開名,只係叫「大媽」唔好再提佢。但唔少網友已經將「向太」對號入座。

債主「電兔先生 Eugene」喺網上放咗同向太嘅微信內容,澄清話唔關王秋紫事。但內容真定假,真係要問佢哋喇!

向太話信阿仔向佐冇借錢,又話係前女友王秋紫搞出嚟,仲話要去北京報案告詐騙。

鍾意就快D Share啦!