網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年6月11日 星期四

李治廷大雞唔食細米 [壹週刊 - 1318] 李治廷,M1,



拍完廣告,李治廷第一時間同廣告商打交道,擦!

同你吟一吟

李治廷大雞唔食細米

應承黃曉明對方公開婚訊,自己就認蜜運中嘅范冰冰,上月尾宣布同李晨戀愛 ing,俾人撬牆腳嘅李治廷亦表現大方送上祝福。李晨撻着國際范一登龍門,李治廷雖然斷纜,但曾經係范冰冰的男人,就算戀情冇正式見光,都夠佢响強國搵吃。

上個禮拜四(四日),李治廷响數碼港拍廣告,廣告商搵咗架紅色跑車俾佢揸,旁邊仲有 model靚女。食開國際級,對於本地𡃁模,李治廷當然睇唔上眼,拍完廣告落車,連同對方禮貌講句拜拜都冇,就即刻走去同廣告商握手打關係影合照,做到國際范前度,果然世界仔。

有靚女陪遊車河拍廣告,但李治廷睇唔上眼,休息時間只係顧住覆電話。

范冰冰李晨宣布拍拖,李治廷大方送祝福:「希望你永遠幸福,開心!」

鍾意就快D Share啦!