網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年6月11日 星期四

Ricky戀夢夢 老婆:捉姦兩次 夢夢,戴夢夢,



Ricky戀夢夢 老婆:捉姦兩次



其他影片:>>






Ricky戀夢夢 老婆:爆捉姦兩次

現年49歲的樂隊太極鼓手朱翰博(Ricky),大前日與30歲戴夢夢在中環拖手斷正,身為人夫的他強調跟老婆Anne分居,然而,Ricky老婆昨向本報爆大鑊,聲稱「沒分居沒離婚」,她發現老公與夢夢有染後捉姦兩次,Ricky向她解釋:「當自己去叫×!」怎知現在兩人承認發展中,傷心的她斥Ricky人渣,而Ricky則反駁兩人早已分居個多月,二十七年婚姻破裂絕對與夢夢無關,揚言夢夢是受害者!

太極鼓手Ricky近日被撞破與戴夢夢拖手令戀情曝光,兩人承認發展中,人夫Ricky強調與太太Anne已分居。據知Ricky與老婆結婚二十七年,當年Anne在新加坡華納唱片工作時認識Ricky,二人育有一子。前晚Anne先以第三者身份連發數封電郵向本報告密:「他太太發現他和戴夢夢有染才匆匆在6月5日搬走。昨天6月8日,他還回來偷東西,他太太報警求助。正人渣」、「是他老婆發現他們有染,還一連捉姦兩次,大打出手。」最後一封Anne才直認:「我是太極樂隊鼓手老婆,我們沒分居沒離婚。為甚麼他們可以謊話連篇,昨天看到報道很傷心。」



■Ricky被分居老婆指控四宗罪,他反駁對方大話連篇想講廢話。資料圖片



■戴夢夢被Ricky老婆開名直指是婚姻破裂的導火線,昨日夢夢力撐Ricky:「我由始至終都相信他!」資料圖片



■Ricky和Anne結婚二十七年,可惜今日走到分居地步。互聯網圖片



■前晚Anne先以第三者身份向本報告密,最後一封她才直認是Ricky老婆。

「佢唔想簽分居紙」

記者致電Ricky求證,他強調已分居:「廢話!我搬咗新屋,可以搵工人作證,我哋喺舊屋已經分房瞓兩三星期,佢全部講大話。根本個幾兩個月前分居,其實我哋之前做咗分居紙,傾少少資產點分配,當時佢唔想簽,不過律師e-mail咗草擬書畀我,可以證明唔係呢幾日先決定分居。」對於被指控搬走後返去偷東西?他說:「簡直天大笑話,我返去攞一個梳化咕𠱸、一盞射燈仔、兩支紅酒,就係咁多嘢,佢想玩我,話我入屋盜竊報警。」

問到離婚原因?他說:「好私人,好難答,日積月累夫妻問題,總之強調絕對唔係識夢夢導致離婚,最近同佢出街都係呢幾個星期嘅事,我承認發展中,拖手都係呢幾日事。」對於Anne聲稱在沙田捉姦大打出手,他說:「冇,唔好玩啦,真係好恐怖。嗰日約咗夢夢傾嘢,因為佢係大名娛樂,我哋好多合作關係,接觸多對佢有好感,真係公事開始先,冇乜唔正常,嗰時已經分居。」

二十七年的婚姻弄致如斯田地,Ricky無奈說:「坦白講佢唔係娛樂圈人,令佢承受壓力我都唔想,但佢唔可以誣衊我講大話。」問會否與夢夢繼續發展?他說:「唔知,可能佢聽日好怕我走咗呢,我諗夢夢都好驚,佢都係受害者,明明分咗居咁煩,我又唔係富貴,我哋呢啲阿伯咁,忘年……其實又唔係好忘啫。」



■Ricky和戴夢夢大前日在中環拖手撐枱腳爆戀情,他強調夢夢不是第三者。



「我摑佢,佢避開咗」

不過,Anne接受本報電話訪問卻說出另一版本:「佢有提出分居,但冇話離婚,佢係6月5日搬出去住,分房都係5月1日開始。」點解婚姻出現問題?她指名道姓控訴:「因為戴夢夢,有人撞到佢哋兩次,一次喺大坑食意大利粉,我去到時Ricky話傾製作,前一日睇到Ricky個手機WhatsApp,有個Renee Dai:『BB我到咗屋企,我瞓』我叫佢唔好搞我老公;另一次有朋友話大學站見到佢,我諗到沙田有酒店,去到見夢夢同老公飲嘢,挨得好近,問佢同我老公係咪有嘢?戴夢夢發爛渣,我摑佢一巴,佢避開咗。」

Anne表示自此後與Ricky關係變差,她說:「夢夢出現之後先分居。」問Ricky有否向她交代?Anne說:「佢話當叫×!之後我哋鬧交,佢6月5號搬走,8號返嚟拆燈、咕𠱸、攞紅酒,我報警。8日(拖手)新聞出,分居要滿一年先離婚,我仲係佢老婆,睇到新聞好震驚好嬲。」問會否答應離婚?她說:「未知,一年後睇吓點先。」對於婚姻破裂,她說:「好唔開心,點解啲人可以咁厚顏無恥,大家好嚟好去,但唔鍾意啲人講大話。」有否憎恨Ricky?她說:「唔會,我唔係怨婦,只係講出事實,成日問佢都話唔係戴夢夢,但搬走三日就話發展中,有少少被欺騙。」

至於被指第三者的夢夢昨透過短訊回覆:「當事人已解釋了所有事情,我不便再作任何回應,但由始至終都相信他!」

採訪:皓騫



■現退居幕後的夢夢在大名娛樂任職,早前跟老闆林建名(右)到紅館睇太極騷。資料圖片

鍾意就快D Share啦!