掃呢頁CODE去手機

2015年6月2日 星期二

期待B仔出世 徐若瑄夫婦掃定新衫 徐若瑄,



現年40歲嘅徐若瑄(Vivian)懷孕五個幾月,因為身體狀況,Vivian需要日日臥床待產。而Vivian同老公似乎都非常期待BB來臨,佢哋已經急不及待,準備定BB嘅衣物,等佢一出世就可以做個型B。

今日(6月2日)Vivian喺fb上載BB衫仔相,有衫仲有波鞋添,佢話:「謝謝爸鼻,小V寶愛你。」過咗一陣,Vivian再上載食物相,又話:「看膩了沒有?營養早餐照又來全麥土司起司蛋+綠蘋果汁+水果芭樂、葡萄+麥片(我會挑不同堅果無花果、葡萄乾、或核桃⋯等放入)」。

食完早餐,Vivian就開始煲劇啦:「繼姊妹的《美人心計》揪我心之後,接下來我要先進攻我有幫忙寫片尾曲《傾聽我》的《傾世皇妃》,之後再慢慢一歩一步的走入16個夏天、走入她的靈魂世界~我來了⋯」,又幫B仔執衫,又煲劇,睇嚟Vivian今日過得都好充實啦。
有 BB衫仲有波鞋仔添
好擦得啊......
食完早餐,Vivian就開始煲劇
鍾意就快D Share啦!