掃呢頁CODE去手機

2015年6月14日 星期日

我愛發哥 第四周金句夠頂癮! 發哥,我愛發哥,周潤發,



發哥風趣幽默,個個星都開心又受落。

next 1/1 pre

發哥大讚阿Sa演技好!

next 1/1 pre

發哥又大讚柏豪靚仔!

next 1/1 pre

發哥話阿嬌爭佢十萬九千七!

next 1/1 pre

思捷約發哥飲杯,不過發哥拒絕咗!

next 1/1 pre

發哥自爆身高!

next 1/1 pre

發哥話飲酒唔啱傾呀!

next 1/1 pre

阿Sa叫發哥睇住自己,好搞笑!

next 1/1 pre

為慶祝「神級影帝」周潤發登「六」,《東網巨星》炮製特備節目《我愛發哥》,邀得25位紅星與發哥隔空吹水!踏入第四周,發哥繼續與一眾紅星有層次、不分年齡性別界限大爆頂癮金句,一句簡單的神回覆,快樂原來很簡單!

第16集

阿Sa反獲封偶像

蔡卓妍(阿Sa)演技愈見精湛,面對「神級偶像」周潤發,阿Sa問他偶像是誰?發哥竟答:「偶像呀……咪你囉!你最近好紅嘛!你套戲個個都稱讚嘛!但我又遺憾我做唔到任達華囉!我做到佢咪……正晒囉!」連「這些福利也不屬於周潤發的」,任達華就爽

第17集

柏豪為周氏爭光?

發哥同周柏豪都係姓周,發哥除讚柏豪靚仔,為周氏家族爭光外,仲讚佢歌精舞勁。柏豪就問發哥鍾唔鍾意唱歌?發哥就開了張期票給柏豪:「我唱得先得㗎,鬼叫我五音又不齊咩!可能退休唔做演員,重新搵Miss Chan Chan、Teresa、曾路得學番十年八載,80零、90歲開個Concert,你慢慢等!」等多廿年啫,柏豪一定等!

第18集

阿嬌識歎有「代價」

鍾欣潼(阿嬌)自爆同發哥一次「神之遇上」,冧到佢暈陀陀:「有次我準備落的士,咁啱等的士嘅係發哥,佢幫我開車門,好禮貌又對住我笑,印象好好!」發哥即刻神回覆,笑到阿嬌見腹肌:「上次同你開車門,你都未畀錢我,我記住呀!連利息一齊呢,都成十萬九千七!」

第19集

李思捷被勸飲酒傷身

李思捷早前扮「髮哥」,連自己節目都向《我愛發哥》致敬,咁惺惺相惜,思捷有個不情之請:「發哥你飲唔飲酒?第日出嚟飲兩杯吖!」發哥就勸思捷飲太多傷身:「呢樣嘢就唔好搞我,喂!你都唔好飲咁多喇!你飲開酒嘅,同我哋呢啲唔飲酒嘅唔啱傾,你搵過第二樣嘢同我傾好嘛?」

第20集

陳嘉桓大膽問三圍

女神陳嘉桓原來對發哥嘅身材好奇,膽粗粗問發哥三圍!發哥就話:「呢個問題好私人嘅,唔可以立亂公開,因為我都有182㗎,最近我又行吓山鍊吓骨,個師傅話我,又高咗兩個cm,我會將呢個運動拓展落去,可能再過十年八年,我可能會去到六呎八,嗰陣時分分高過你!」一招四兩撥千斤,陳嘉桓都唔記得自己問乜咯!

即刻Download《東網巨星》App,收睇《我愛發哥》

請緊記以下步驟:

1.打開《東網巨星》App首頁,點擊置頂欄目「視娛樂」。

2.於「東網電視」頁面選《我愛發哥》,已推出的《我愛發哥》將會全數顯示在頁面中。

《東網巨星》下載

iPhone版本

http://on.cc/enterapp/ios

Android版本

http://on.cc/enterapp/an

鍾意就快D Share啦!