網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年6月21日 星期日

郭秀雲數前夫三宗罪 錢小豪:佢最鍾意自說自話 郭秀雲,錢小豪,





其他影片:>>






雖然已經離婚廿年,但係郭秀雲(Sharon)同錢小豪嘅恩怨瓜葛又再度被關注!Sharon接受傳媒訪問時,更加親口講錢小豪嘅三大不是,主要都係關囝囝Andrew事!

Sharon話離婚之後有俾佢見囝囝,不過小豪竟然帶當時只係5歲嘅囝囝去馬路踩單車;仲試過唔見咗囝囝,天黑先喺路邊搵得番,呢兩件事就令Sharon狠下決心唔俾小豪見囝囝喇,亦因此父子關係疏離!唔止咁,原來小豪喺經濟上冇照顧囝囝,Sharon直言:「法庭要求佢每個月俾象徵式一蚊,但佢連一蚊都冇俾!」

對於呢啲指控,錢小豪都有承認自己冇俾過一蚊囝囝同前妻,但係就話因為Sharon唔需要,仲指Sharon好快識第二個!而對於疏忽照顧囝囝一事,佢就拋吓一句:「由佢講啦,反正咁多年佢都鍾意自說自話」

鍾意就快D Share啦!