網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年6月9日 星期二

台灣索女低胸熱褲玩狗狗 一摸就噴尿





其他影片:>>






尋晚(6月7日)同大家分享過台灣嘅「索妻閨房跳辣舞 婆婆亂入嗌食生果」嘅趣事(新聞連結:http://nextplus.nextmedia.com/news/ent/20150607/210131),見反應唔錯,今晚(6月8日)再同大家分享另一單;不過呢單就唔係人妻喇,而係一位台灣索女。

呢位索女叫劉薰愛,佢日前喺自己個facebook度上載一條「玩狗片」,有咩特別呢?佢就留言話,「有什麼方法讓邱比特不要,一摸他對他示好他就噴尿,是要掛泌尿科嗎?」邱比特就係劉薰愛隻愛犬,一摸就噴尿喎,大家有冇方法幫幫佢呢?唔少網民睇都條片,都紛紛留言,「摸的地方是牠們爽的,爽太久會凍抺叨」、「先叫她坐下,等她坐好冷靜下來才摸她。還有,一般狗一見主人回家就很興奮,所以不要一回家見面就叫她摸她,先訓練冷靜下來才被摸」、「我的視線為什麼一直不在狗狗身上……」、「狗兒可能經不起誘惑才受不了…就閃尿」、「因為女神太正惹,受不了才噴尿」。

話時話,《壹》仔就知呢個世上有「神之手」加藤鷹,專門令到女性慾仙慾死,依家又有一個索爆變性人劉薰愛,令到狗狗噴尿,真係互相輝映呀!

順帶一提,根據「維基百科」,呢位劉薰愛喺1986年6月12日出生,本名劉子華,出生時為男性。在18歲時做咗變性手術,當地有經理人公司喺2010年決定重點栽培佢,接拍MV、活動走秀、廣告代言,依家係一位活躍於模特兒界嘅artist。

係咪估唔到,一位咁索嘅台妹,以前原來係男兒身呢?
鍾意就快D Share啦!