掃呢頁CODE去手機

2015年6月6日 星期六

歐陽震華不獲續約 樂易玲稱轉合作形式 歐陽震華,樂易玲,





其他影片:>>






無綫啲台柱走吓一個又一個,依家連收視福將歐陽Bobby都竟然話不獲無綫續約,曾勵珍仲大爆唔係公司意思,咁究竟係邊個意思呢?

今日有周刊報道指,歐陽震華都唔信大台會咁樣對佢,於是就喺報道出街之前,透過經理人問明戲劇製作總監曾勵珍,而珍姐就話呢個唔係公司意思,咦,睇嚟係有人「假傳聖旨」,咁同Bobby講「有啱先搵你」嘅又係邊個呢?

據知樂易玲承認傾合約當日都在場,不過樂大媽話公司從來冇諗過唔用Bobby,只係因為Bobby之前身體出現問題,夏天唔可以開工,製作部需要諗諗合作形式,所以提出三年兩部劇。而最羅生門嘅係,樂大媽仲話係歐陽震華經理人話「有啱嘅再傾」,同Bobby講嘅完全係兩個版本。樂大媽表示唔知係咪歐陽震華,同經理人溝通上有誤會,先至搞到咁喎。

歐陽震華一向都係同公司簽部頭約,遇到有適合嘅劇就拍,到時先至計錢。而報導引述消息人士話,有人覺歐陽震華揀劇拍係「揀擇」,要求多多,所以咪入佢罪囉。
鍾意就快D Share啦!