網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年6月15日 星期一

鍾舒漫:鍾舒漫谷胸晒腿想借啲意集GD郵 GD,鍾舒漫,G-DRAGON,



鍾舒漫同妹妹鍾舒祺齊齊晒腿出席Big Bang的慶功派對。

next 1/1 pre

鍾舒漫(右)話最想集GD郵,仲大讚佢好有才華。

next 1/1 pre

鍾舒漫仲谷胸上陣。

next 1/1 pre

鍾舒褀(左)就話Big Band五個成員都咁鍾意。

next 1/1 pre

Big Band

next 1/1 pre

歌手鍾舒漫(Sherman)和妹妹鍾舒祺(Sukie)一同出席由時裝品牌為韓國人氣組合Big Bang舉辦的演唱會慶功派對,二人均以戰鬥格現身派對,並表示很喜歡此組合,Sherman續說:「我好鍾意佢哋,不過今次冇機會睇佢哋嘅演唱會,(所以特別性感撐場?)呢啲場合應該要咁着,嚟玩嘛!(趁機集郵?)我唔強求集郵嘅,但如果係身邊經過就會借啲意集埋。」在旁的Sukie此時即興奮表示必定會乘機集郵。

問到最愛Big Bang哪一位成員?Sherman透露最喜歡G-Dragon:「佢唔單止型同有賣相,仲好有音樂嘅talent,好有才華。」Sukie則貪心說:「5個成員都好鍾意,所以一陣會好唔得閒。」

鍾意就快D Share啦!