掃呢頁CODE去手機

2015年7月8日 星期三

有口話人 藐爆 50歲霖嬸  33歲榕姨:做得我阿媽 [FACE - 424] 霖嬸,黃榕,榕姨,羅霖,MF,



寫真鬥老

人哋就係𡃁模寫真,榕姨出書就俾人話老模寫真,今年再俾人彈老,榕姨駁嘴特別大聲:「羅霖都未話老,佢 50歲做得我阿媽喇!」

真面目

有口話人 藐爆 50歲霖嬸  33歲榕姨:做得我阿媽

同期𡃁模唔係上咗位就上咗岸、搵勻成個書展都冇人耆英過佢,都話無敵是最寂寞,好難想像 33歲榕姨有對手!

總算等到今年有個 50歲羅霖墊底,俾人叫足四年「老模」嘅黃榕終於有仇報:「羅霖姐姐做得我阿媽都未話老,幾時輪到我,我仲有好多才藝㗎,唔想年過半百仲賣緊(肉)囉!」寸嘴真係剝模特色。

大家真係唔好再寃枉榕姨為出寫真寧願年年貼錢年年蝕、仲要年年俾人嫌老添。連續第四年喺書展推出個人寫真,榕姨借《 FACE》澄清,話第一年有幕後老闆投資、 13年書展開始至係自資出書、兼且連續兩年有錢賺至會繼續拍。至於係唔係老模,口啞啞咁多年,榕姨終於可以大大聲話自己仲細喇——同 50歲羅霖比吖嘛!

連出四年寫真,榕姨話年年有錢賺,今年換咗攝影師 Jerry Ling操刀:「第一次由男性角度發掘我性感一面!」

想做香港泫雅喎

週日(6日),榕姨去大浪灣樂游游,典晒沙瞓晒石咁有求必應,真係隔住個比基尼都睇得出佢今年參(書)展特別輕鬆:「我本來都冇諗住再出寫真,不過今年識咗呢個攝影師,由男人角度出發,影得我特別性感咋嘛!我又唔怕同啲台妹同羅霖揮喎,佢哋有肉地男人至愛,我係 sell身材均勻,包噴鼻血㗎!我唔介意人哋話我老模囉,羅霖姐姐生得我出都未話老,幾時輪到我吖?其實我學咗舞咁多年,又諗住出跳舞歌做香港泫雅(吓?!),除咗影性感相我都想畀人見到其他才藝,唔想半百仲賣緊(肉)囉!所以今年都應該係最後一年出寫真……除非出年有新 idea!」又可能又除非,呢個終極都好削吓!

全靠做過陳冠希女友打響知名度、再加上年年出寫真 keep住個勢,榕姨話其實內地夜場、商場騷接唔少,最高紀錄一個月六位數字收入。網上圖片

新寫真去得最盡就係呢個遮遮掩掩全裸 look,問佢同唔同意袁嘉敏話「人人有 nipple」,榕姨就話:「 nipple係留俾老公睇㗎,我都想留個底線俾自己。」

四年剝模路

娜姐以後、𡃁模沒落,年年書展都係得班奀模抽水鬥寸嘴、漏 M鬥騎呢,不過榕姨勝在年紀大資格老,比其他奀模又多樣賣點。

'12除底橫

當眾除底橫送畀人,接嗰位都要有相當勇氣。《蘋果日報》圖片

'13跳老舞

同騎呢霸主朱主席跳舞,好爽!《蘋果日報》圖片

'14撼天花

去年宣傳不慎頭撞天花,差些見埋血!《蘋果日報》圖片

榕姨收飯局短訊

袁嘉敏自爆最高紀錄飯局價 1千萬,榕姨都唔示弱,話日日都有人微博私信,自稱大老闆任榕姨開價:「不過我唔會理佢哋,過唔到自己!」

妖獸都市

當年娜姐出寫真,話晒都有樣有波又有話題,近年𡃁模寫真一蟹不如一蟹,漏 M寸嘴又全身加工,去到盡都係冇乜人識,今年榕姨已經叫「𡃁」模界大牌喇!

艾美琦 剝盡

賣點:前 AD2成員 Amy新作,由頭到腳整完再整,你唔認得佢有幾奇?分分鐘連生佢出嚟嗰個都覺得陌生。賣點暫時未搵到。

仙樂都 爆料

賣點:有相又有字,話會大爆模界黑幕。其實模特兒同𡃁模屬於兩個界別,會唔會改爆傳過緋聞嘅 Eddie食女黑幕、朱慧敏結唔結得成婚仲有賣點。

Crz To 初戀

賣點:年年都梗有幾條女彈出嚟自稱係翻版栢芝, Crz To夜店取景、着埋水手服、食埋 Wasabi重演《喜劇之王》經典一幕,你覺得呢?

鍾意就快D Share啦!