掃呢頁CODE去手機

2015年7月8日 星期三

得罪韓國大佬 羅鈞滿被扣兩月要TVB救 TVB,羅鈞滿,





其他影片:>>






羅鈞滿偷食索空姐,又喺韓國醉酒鬧事,得罪江湖大佬,最後鬧上當地警局,要余詠珊派律師去救佢!

羅鈞滿今年二月喺韓國闖禍,有晚飲大咗,唔小心惹到當地大佬個女友。被個位大佬要求賠錢道歉,話如果唔賠錢,就告發佢影女人裙底。而羅鈞滿係譚詠麟帶入明星足球隊,不嬲同班大哥都有偈傾,佢即刻打電話返香港求救撲水,不過都籌唔夠。最後人哋真係做嘢,搞到上警局,阿Moon唯有搵余詠珊幫手。最後公司就搵咗律師同經理人飛去韓國救佢。

羅鈞滿喺嗰邊被扣咗兩個月先走到,四月底安全返港。而喺四月中,仍身在韓國嘅羅鈞滿喺微博上載一代笑匠差利嘅相,留言話喺邪惡嘅世界入面,麻煩事唔會長久,完全反映佢嘅經歷。

不過羅鈞滿返到香港都冇同女友張文采交代清楚件事,直到最近偷食斷正,張文采先知道真相。
鍾意就快D Share啦!