掃呢頁CODE去手機

2015年7月8日 星期三

張文采狠飛 羅鈞滿韓國醉酒溝女影裙底 張文采,羅鈞滿,





其他影片:>>






無綫主播張文采同男友羅鈞滿拍拖4年幾,前日fb自爆二人已經分手。據知實情係因為男方早前偷食索空姐,又喺韓國醉酒鬧事,得罪江湖大佬呀!

被揶揄七線扮三線嘅大台藝人羅鈞滿,得新聞部高級索主播張文采不嫌不棄,拍拖四年。又獲余詠珊納為自己友力捧,派做綜藝節目又升呢擔任《勁歌金曲》主持,人氣一度急升。

有機會,但羅鈞滿未有好好珍惜!據知情人士透露,今年一月羅鈞滿背住正印張文采,同索空姐Sylvia一齊去過韓國玩。到咗二月,羅鈞滿知對方喺韓國,忍唔住又飛埋過去。

之後Sylvia飛走咗,羅鈞滿就繼續留低,有晚同朋友出去飲酒,飲大咗就玩到癲晒,仲唔小心惹到當地大佬個女友。當地大佬發現咗,非常唔高興,要佢賠錢道歉,話如果唔賠錢,就告發佢影女人裙底。

羅鈞滿呢次韓國之旅可以話係一身蟻,事隔幾個月後,張文采先知道件事,即刻斬纜求重生。
鍾意就快D Share啦!