掃呢頁CODE去手機

2015年7月20日 星期一

屈穎妍:佔領引咗好多精神有病嘅人出嚟





其他影片:>>






【更新:現場影片】

經常撰文撐政府和警隊的專欄作家屈穎妍,今日下午3時現身書展,並與支持反佔中團體幫港出聲的經濟學者雷鼎嗚等人,出席由《亞洲週刊》主辦、題為:《香港:傘裡傘外博奕》的論壇。講座場地外罕有以鐵馬作屏障,並有大量保安戒備,場內有多名疑似便衣警員。她發言時表示,雨傘運動「引咗好多精神有病的人出咗嚟」,亦引發好多人性的潛藏罪惡感出來。

屈穎妍認為,人之初性本惡,人善因有法律,「你知道有警察喺側邊,你係唔敢行(過馬路);但冇警察在側邊,你見到冇車,你係會行喎,呢個就係人潛藏嘅罪惡感」,認為佔領行動有如拉開「潘朵拉的盒子」,將所有人潛藏的罪惡感拿出來。她又以自身為例,「我覺得自己都係幾正常嘅人啦,嗰79日我揸車出街,我真係諗著有時就咁放架車喺街,我心諗邊會有警察嚟抄我牌吖?」

根據現場派發的稿件介紹,《香港:傘裡傘外博奕》一書是為反佔中反港獨發聲,書中收錄多篇評論,點出佔中者種種荒謬;今次論壇「以期用思想碰撞出火花,為香港沉默大多數發聲」。

屈穎妍的報章專欄文章,不時被網民批評,早前「調理農務蘭花系」主席馬健賢因在網上留言指「屈穎妍應當滅門」被捕,之後獲釋,其後屈穎妍接受《亞洲週刊》時直指「你抓他,審問他,關四十八小時查他,已經是一種懲罰了」,言論惹來批評。

鍾意就快D Share啦!