網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年7月14日 星期二

梁嘉琪戀商台節目監製 森美開咪爆同事玩地下情 梁嘉琪,森美,





其他影片:>>






2013年聖誕,梁嘉琪已經同一班商台DJ好friend!

梁嘉琪噚日被本報記者影到佢同一個身形高大嘅健碩男喺曼谷BIG C買嘢(新聞連結:http://bit.ly/1GgBwE4),話晒近年主持大台《學是學非》人氣急升,當然多人認得佢,原來森美都有留意梁嘉琪嘅戀情。

森美今早喺《早霸王》節目中,一開咪就問在場主持小儀(阮小儀)、李澄(西瓜)、朱穗傑(傑傑)知唔知有同事玩地下情,三個主持就稱:「我哋一早就知!」阿傑仲話:「感情事仲有問我意見。」原來係講緊梁嘉琪,與有「商台洪天明」之稱嘅節目監製金志堅(阿金)拍拖件事,成程冇開名,據知,梁嘉琪係兩年前客串《早霸王》節目先認識對方。

據知,呢位「商台洪天明」阿金前年曾被影到同小儀喺中環蘇豪食飯(新聞連結:http://bit.ly/1K0ajgM),當時小儀否認緋聞,而小儀好拍檔森美就爆過阿金用揀青春貌美嘅女仔做女朋友,睇嚟梁嘉琪都好符合阿金嘅條件噃!

鍾意就快D Share啦!