網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年7月21日 星期二

李克勤參加內地「蒙面歌王」首集奪冠 克勤,李克勤,



又有香港歌手參加內地歌唱比賽節目!李克勤最近代表香港出戰江蘇衛視嘅「蒙面歌王」歌唱比賽節目,節目以6位歌手戴面具參賽遮樣做噱頭,克勤以「白棱鏡」look出場,演繹陳奕迅嘅廣東歌《富士山下》及張學友國語歌《忘記你我做不到》,跟同場的「黑天鵝」、「羊駝」、「狼牙」等爭勝負,據知其他參賽歌手是孫楠、許茹芸、李泉、歐弟和蔡健雅。

噚晚節目喺內地播出第一集,克勤成為首周冠軍,全港十九區業餘歌唱比賽出身,已30年沒參加比賽嘅克勤話:「公司叫我參加節目,我都諗咗一陣,後來得知比賽係蒙面,覺得好得意,好想知道當大家唔知我係邊個時,會唔會都鍾意我把聲呢?我又想做個榜樣畀個仔,等佢知呢個世界處處充滿競爭,凡事都要盡力做,先會有成果。」節目播出後,克勤同囝囝講:「比賽輸贏唔係問題,問題係你有冇盡力。」

呢個節目唔止歌手要蒙面,連助手、髮型師、化妝師都要蒙面,以防畀人估到邊個歌手參賽,克勤話:「我連自己要同邊啲歌手比賽都唔知道,只知道係五個歌手,第一輪六選三,第二輪三選一,贏咗個個就係本週歌王。」節目仲嚴謹到歌手喺後台都唔可以打招呼同傾偈,克勤話:「連去廁所都要通知,電視台要清場,唔希望歌手上廁所會碰到其他人,哈哈。不過我行出化妝間準備上台,就遇上蒙面歌手,第一眼就估到蒙面中有一個疑似孫楠,女歌手就真係估唔到嘞。」

當節目宣佈佢贏得第一集歌王時,克勤表演非常激動,克勤話因為揭開面罩之後,現場觀眾知道佢係邊個就大唱《紅日》:「我哋喺常州錄影呢個節目,去到咁遠,真係冇諗過全場觀眾都識唱《紅日》,所以突然好感動。」

其實「蒙面歌王」本身係韓國節目,俾一批普通人蒙面參加比賽,大家唔睇樣,純聽聲,就會知道自己平時可能靠視覺錯過好多好聲音,但o依家江蘇衛視呢個,位位仁兄都出道超過十幾年....觀眾有可能認唔到佢哋把聲.....?同埋其實克勤真係只係戴住一個面具,冇斗篷冇帽,要估係佢,好容易囉....

呢種台風....一開聲... 要估係李克勤其實好容易.... 韓國嘅「蒙面歌王」係咁樣嘅,真係完全認唔到。(網上圖片)
鍾意就快D Share啦!