網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年7月21日 星期二

約滿TVB創業 胡杏兒開婚紗店 年底做新娘 杏兒,TVB,胡杏兒,

據知杏兒約滿無綫後,將於下月在尖沙咀開設婚紗店做老闆。

【太陽報專訊】昨日是胡杏兒在無綫的最後一天,整整16個年頭在無綫拚搏,約滿後據知她已有全盤大計,將於下月在尖沙咀開設婚紗店,一償當老闆的心願。同時有傳她於年底與男友Phil拉埋天窗,可順道為自己打造最高貴漂亮的新娘子。

文:影視組

胡杏兒憑1999年香港小姐季軍姿態殺入行,在無綫工作至今已16個年頭。一直有傳她今年滿約無綫後便不再續約,又有指她以2千5百萬元的酬金,簽約3年成為蕭定一旗下藝人,同時又傳她年底與金融才俊男友Phil拉埋天窗。

據知,杏兒其實有了全盤計劃,約滿無綫後,下月會在尖沙咀開設婚紗店一償做老闆娘的滋味。同時亦可為傳聞中年底的婚事着手,打造自己成為一個最高貴、最漂亮的新娘子,順道為婚紗店做生招牌,為公司打響頭炮。

對於快將榮升老闆,杏兒透過短訊回覆:「唔好意思,暫時未有公布。(唔續約無綫簽蕭定一?)唔好意思各位,合約的確係滿咗,心情有點複雜,亦很不捨得,但暫時未有可以宣布嘅事情,因為內地劇正在趕拍殺青,所以回港後再同大家見面,謝謝大家關心。」她亦在社交網站寫下:「Back To Reality」(回到現實)。據知,她月底便會回港。

樂易玲有信心挽留

有傳杏兒將簽約蕭定一旗下,蕭定一昨日回應:「呢刻冇乜可以講,適當時候自有分曉。」無綫製作資源部總監樂易玲則表示:「唔係佢親口講唔作實,其實無綫、邵氏都有開戲但有幾間公司同佢傾緊係事實,無綫係其中一間。同杏兒合作咁多年,現階段都好關注佢嚟緊嘅人生大計。女藝人點都要嫁個好人,佢喺適當時候遇到個好男友。(續約?)朋友都想畀空間佢考慮,我都約咗佢傾,有信心。」

杏兒早前亦接受了內地媒體訪問,談及今年是她重大變動的一年,希望放慢生活節奏,外出看看放鬆一下,又自言到了一個希望可經歷不一樣東西的時候,所以暫時不續約。她更感激幫過她的監製、罵過她的導演,對無綫是感恩的,承認無綫一直有積極傾續約。

有指杏兒年底下嫁男友Phil。
鍾意就快D Share啦!