網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年7月28日 星期二

讚男友專業 電話傳情 拒絕閃婚 陳凱琳人肉速遞陪嘉穎開工 凱琳,鄭嘉穎,嘉穎,陳凱琳,

陳凱琳早前抽空北上探嘉穎班,呢個女友真抵錫!

【太陽報專訊】陳凱琳(Grace)、田蕊妮、蕭正楠及吳岱融等昨日出席無綫新劇《巨輪II》開鏡拜神。Grace日前往橫店探望在當地開工的男友鄭嘉穎,她說:「去咗3、4日,因為嚟緊我要開工行唔開,佢就拍到9月先返。(佢開工你喺內地點打發時間?)帶咗劇本去睇,佢收工就一齊食飯。」她又讚男友:「佢工作態度好專業,普通話又好,我好佩服。(效法林夏薇閃婚?)一定唔會。(依家每日一電?)佢工作時間長,有時會傳短訊。」

而阿田表示今次角色面臨生離死別,日前看劇本時情緒低落:「喊咗出嚟,嚇親隻貓,佢即刻錫番我。呢兩日拍緊開心嘢,所以唔睇住喇!(抽離唔到?)唔會。」而蕭正楠指稍後與女友黃翠如各有各忙:「好掛住。(計劃結婚?)呢半年唔會,套劇都拍到12月,況且佢好大食,食晒成雪櫃嘢,我要有經濟能力先得。」

劇集收視全面升

另外,無綫上周收視全面報捷,劇集《風雲天地》、《鬼同你OT》及《愛.回家》收視都升2點,不過《風》劇接獲13宗投訴,被指意識不良及內容負面。

田蕊妮與蕭正楠再於新劇合作,默契十足。嘉穎忙掘人仔,與女友陳凱琳以短訊傳情。
鍾意就快D Share啦!