網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年7月29日 星期三

台北回流開店 蔣雅文根在香港:情意結 蔣雅文,



台北回流開店 蔣雅文根在香港:情意結



其他影片:>>






回流開期限店 蔣雅文根在香港:係情意結

英皇前組合3T成員蔣雅文(Mandy)逃出香港娛樂圈後,轉戰台灣落地生根開店兼嫁人,但土生土長的Mandy仍然心繫香港,近日孖老公朱經雄返港在中環開設期間限定店。32歲的Mandy重踏故土覺得好陌生,她好想找回兒時印象中、很單純很可愛的香港:「香港對我嚟講係情意結,希望大家努力收復失地!」

香港人近年嚮往出走台灣,前3T成員蔣雅文(Mandy)於八年前單人匹馬到台灣尋覓其理想邦,開設自家品牌服飾店,去年更做了台灣新娘,下嫁「翻版曾俊華」設計師朱經雄,兩夫婦在台北一幢老舊的建築物開設服裝精品小店Ferment Store,離港多年的Mandy終於短暫回流,現於中環的PMQ開設期間限定店,為期12日。



■Mandy返港在中環開期間限定店,做了台灣新娘的她重回舊地,說:「香港係我嘅情意結。」

攝影:沈健程



■Mandy的店只售自家設計T恤和環保袋,在港久未露面的她吸引大批年輕人光顧。



■Mandy和老公形影不離工作都拍住上,兩人親手為每件T恤印畫。

回饋返港開店

昨日是第二天開店,Mandy和老公在店內親自打點,她說:「台北舖頭係一間老屋,好多結構上裝修要處理,我哋唔夠資金,所以喺網上募集150萬新台幣,當時有回饋計劃,問客人有乜特別想要,客人好希望我哋返香港開舖頭,呢七、八年聽過好多次,但返港開唔係簡單事,要好多資金、資源、人手,不如開期間限定店,同大家見吓面。」Mandy又謂希望用誠意回報支持她的香港朋友,店內每件衫的圖案都是親自印上。

談到心願是否返香港開店?Mandy說:「結婚之後諗法唔同,當你有一個家庭,以前唔敢諗唔敢做,𠵱家都唔排除可能性,我唔知幾時先會返港開店,但唔會否定呢件事。」老公會跟她回流香港?她說:「佢係一個唔太着重錢嘅人,只係想達成自小理念,自己嘅設計可以出現世界各地。」是否仍然心繫香港?Mandy坦言:「香港對我嚟講係情意結,每次返嚟都希望陪我長大嘅環境,可以繼續生存落去。我覺得𠵱家香港人生活唔開心,做人其實好簡單,當你覺得一啲生活基本需求好似係苛求,自然會覺得失望。」



■蔣雅文希望透過今次在港開店,為大家帶來勇氣。



盼活在印象中

Mandy上次返港正值雨傘革命,她都有去金鐘撐學生,她說:「係,未必可以真係做到啲乜,但會覺得有種使命感。」如果再揀,想在台灣還是香港生活?她說:「我想喺印象中嘅香港生活,我好愛香港嘅本質,希望回復番以前小朋友時嘅生活,所有嘢好單純好可愛,街坊炒餸多咗,自自然然攞去畀隔籬屋加餸,呢種人情味真係香港人先有,希望大家努力收復失地。」

此外,早前發現患了多囊卵巢綜合症,問到現在的身體狀況,Mandy坦言:「比以前虛弱好多,冇惡化,但得番以前七成功力。醫生建議我養生,如果𠵱家有小朋友,身體負擔會好重,未必有充足營養,最後可能我又搞到半條命,BB又唔夠健康,希望兩年內可以搞好身體。」

採訪:皓騫

攝影:沈健程



■當年的英皇3T各散東西,Yumiko(右)和Maggie(左)已為人母,Mandy因身體問題暫未能生B。

鍾意就快D Share啦!