網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年7月29日 星期三

劉嘉玲「黃雨」濕平 [FACE - 427] 劉嘉玲,嘉玲,MF,



全知言

劉嘉玲「黃雨」濕平

上星期勁落雨就係人都知,上週三( 22日)仲係「黃雨」添!不過嘉玲姐就無懼風雨單拖現身中環喇!

當日下午 3點多,劉嘉玲一副悠然自得嘅樣現身中環,但當見到全知言時,就馬上將電話放喺耳仔邊,由於嘉玲一直無講過嘢,所以全知言有理由相信,講電話係做俾全知言睇,間接唔想同全知言有交流啫!

講番嘉玲姐當日嘅貴氣先!先去一間名店,仲係直入櫃枱位置,不久就有同事帶嘉玲入房喇。 20分鐘後,嘉玲戴番副黑超至離開,但平日一出門口就上車嘅佢,當日竟然選擇行條濕淋淋嘅路離開!真係估佢唔到㗎!

一入鞋鋪嘉玲即自動波走埋櫃住,似乎已經落咗 order要嚟睇乜試乜!

嘉玲全程拎住個電話,一直唔講嘢或者唔想同記者有交流囉!

落雨天仲要經過垃圾車,但嘉玲都行得好輕盈自在。

鍾意就快D Share啦!